Hehe, alltid lika kul att kika på Mikes fina sajt; den som förstår något räcker upp en hand. "Postgiro numbers"
http://www.karlskogamotorstadion.com/so/so.htm

http://www.karlskogamotorstadion.com/so/so.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spår för den bakfulle amatören...Jalle skrev:OK, då glömmer vi Mike och blir seriösa:
[/URL][/IMG]![]()
Den 3/7 ska du inte harva runt på något asfalerat potatisland i skaune, då ska du bränna runt på ScandinavianRaceWay i Anderstorp!!Maverick_ou812 skrev:P.S. Det ska bli otroligt roligt att få toura runt på SRW den 3/7. D.S.![]()
Maverick_ou812 skrev:Lite synd att banan är danskägd.
Misstänker starkt att det ENDAST är en dold ursäkt "Jag vill vilja äga några rejsingbanor."
Det egentliga syftet är att återigen införliva Skåne i det danska "kongeriget". Danskarna har insett vilken otrolig skatt dom fick att släppa ifrån sig vid freden i Brömsebro.
Först köpte dom gräs till hela Parken som var odlat i Svalöv och sen köpte dom SRW.
Vad blir nästa drag....?
/ F. Undersam
P.S. Det ska bli otroligt roligt att få toura runt på SRW den 3/7. D.S.![]()
Chris Ash skrev:Ett ställe som spontant ser ganska farligt ut och torde försvåra godkännande av SVEMO är det nya partiet efter hårnålen, det ser ut som att man kan köra rätt över och möta folk som kommer ut ur högfartssvängen där.
Det ser tydligen mycket bättre ut i verkligheten. Däremot kan det bli feta hopp över krönet när man åker in på gamla bansträckningen igen.Chris Ash skrev:Ett ställe som spontant ser ganska farligt ut och torde försvåra godkännande av SVEMO är det nya partiet efter hårnålen, det ser ut som att man kan köra rätt över och möta folk som kommer ut ur högfartssvängen där.
valmers skrev:Det ser tydligen mycket bättre ut i verkligheten. Däremot kan det bli feta hopp över krönet när man åker in på gamla bansträckningen igen.![]()
Dom har downforce, gör man så med en hoj så landar man på crossbanan.Kurvmakaren skrev:Krönet blir onekligen intressant.
Tillägg till detta är att DTC-bilarna inte går på broms förrän efter de passerat krönet och beger sig in i "snabbvänstern" och de har inte en tillstymmelse till lyft i sina bilar.
GSXR1100R skrev:Dom har downforce, gör man så med en hoj så landar man på crossbanan.
Kurvmakaren skrev:Menar du övergångarna mellan banslingorna?
Det partiet är kompletterat med en öppningsbar barriär som kan plockas bort vid dubbelarrnagemang.
Chris Ash skrev:Ja precis....
Kompletteras denna barriär med airfence eller? Barriärer har ju annars en benägenhet att göra ont....![]()
Avslag på krönet och tokbroms 20 meter, uthäng medelst gaspådrag genom vänstern på 2:an, knäskrap och bruna ränder i kallingarna.Kurvmakaren skrev:Ha! med din missil så har du inbyggd downforce... Gravity, you know..![]()
GSXR1100R skrev:Avslag på krönet och tokbroms 20 meter, uthäng medelst gaspådrag genom vänstern på 2:an, knäskrap och bruna ränder i kallingarna.
Kurvmakaren skrev:Ha! med din missil så har du inbyggd downforce... Gravity, you know..![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |