Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macke skrev:Går banan i höger- eller vänstervarv?
Kurvmakaren skrev:Vänstervarv
Macke skrev:Tänkte väl det, tyckte det såg konstigt ut...
Du var nog rätt full när du läste det va?Jalle skrev:VEM vågar trotsa The Mighty Sådskånes Emse som på sin hemsida skriver att giltig licens måste uppvisas vid körning i vit grupp??
GSXR1100R skrev:Sädskånes Ämse, är detta lantmannarejsing å sånt, klart att du ska lösa in licensen, Jalle, Martin och Chrille är ju redo för ERF 2005, nu har ni chansen att piska Båtten is nådd på himma plaun, vi kör nästa rejs i höst på Kneudan och där äger ni juh.
Kurvmakaren skrev:Det är alltid roligt med lite variation. Många banor går ju i högervarv.
Macke skrev:Typ alla i Sverige utom SRW va?
Vore kul att prova den nångång. Lite långt att åka för en kvällsträning bara..När går första SM tävlingen där?
![]()
![]()
CorbenDallas skrev:Du var nog rätt full när du läste det va?
Vit grupp är och förblir en oförsäkrad grupp, ingen licensgrupp!
Jalle skrev:Idrottsman, dricker inte sprit.
På bokningssidan, när man loggat in, står det: Vit - licens - oreggad.
Tolkar jag ordet "licens" fel??
Kurvmakaren skrev:Jepp!
En ren licensgrupp på SRW kommer att heta "svart" och denna innehåller då enbart licensierade förare.
Endast svarta-oreggade-licens-extraallt-amatör-gatbling-grupp, i denna grupp gäller ingenting.Jalle skrev:Varför kallar man då den vita grupp som finns idag för "licens"?
I och med det så tolkar jag det som om det krävs licens och det är väl inte så konstigt?
Vad ska den kommande svarta guppen heta? "Svart-licens-licens-licens-MÅSTE-ha licens-oreggad"?
Jalle skrev:Varför kallar man då den vita grupp som finns idag för "licens"?
I och med det så tolkar jag det som om det krävs licens och det är väl inte så konstigt?
Vad ska den kommande svarta guppen heta? "Svart-licens-licens-licens-MÅSTE-ha licens-oreggad"?
CorbenDallas skrev:Det är lite olyckligt att den kallas licens, ja.
Fixx skrev:Jalle. Bara för att du snart tar din examen så kan du inte börja skriva ut böter för att Sydskånes emse har skrivit fel..
Du är saknad i RR depån på kvällarna.
Slute upp med att dele ut mekpass utanfor grinderne nu, det er forbjodet haur jau sagt.Jalle skrev:Ha, ha, ha.....jag ska genast maila Mr. promotor Mike och säje att do er veldit
dom just nu vied mej. Du fåer aldrig mer pass till depån.
GSXR1100R skrev:Slute upp med att dele ut mekpass utanfor grinderne nu, det er forbjodet haur jau sagt.
Det er jaug som er Roadracing promotor i sverrrje, man kaller mig kingen av osen... djellerosen.
Snaurrt aer de bajkwiik, oe dau far nie faan inte koere scouter pau banen igen. Sluete med det genest. Taekk.GSXR1100R skrev:Slute upp med att dele ut mekpass utanfor grinderne nu, det er forbjodet haur jau sagt.
Det er jaug som er Roadracing promotor i sverrrje, man kaller mig kingen av osen... djellerosen.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |