Stora Mellanösterntråden

Jag bedömer detta osannolikt. Hålen ser symmetriska ut och att alla 6st "bomb Nr2" ska träffa exakt rätt, tror du det?
Om denna precision finns, varför då inte alla 6st i samma hål? Ingen vet nämligen vad som krävs för at komma ned till rätt djup och vet man exakt djup?

De tre hålen är redan otroligt nära varandra, imponerande verkligen.
Men jag kan ha fel.

Så blir inte effekten av dubbla bomber i samma hål.
Men redan 3st så nära varandra räcker mycket långt! Man behöver inte träffa exakt rätt i höjd o bredd. Blir
1750806764877.png

En plats ca 3 km från Babolsar som ligger ca 160km Nord öst om Teheran ! Några km från Kaspiska havet.
Ja, norr om Teheran...?

En lite mera detaljerad analys av vad USA/Israel uppnådde med sina bombningar mot Irans kärnvapenprogram:

1750817949506.png

Ja, organisationen heter ISIS :näsblod

Tack Comeback och Wiseguy!
Vi får se i framtiden vad som visar sig korrekt.

Det viktigaste är dock att USA visat sin förmåga för buset!
120+ flygplan, ubåt, signalspaning, Cyberinsatser, utslagning av luftförsvar och stealth i en koordinerad insats med otrolig precision som doldes med div medel.
Putin, Xi mm fick sig en tankeställare !

Ja, norr om Teheran...?

En lite mera detaljerad analys av vad USA/Israel uppnådde med sina bombningar mot Irans kärnvapenprogram:

View attachment 517298

Ja, organisationen heter ISIS :näsblod
Intressant
The majority of the current material produced by ISIS is focused on the analysis and monitoring of the nuclear programs of North Korea, Iran, Pakistan, Syria, and cases of worldwide illicit nuclear trade.<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Institute_for_Science_and_International_Security#cite_note-8"><span>[</span>8<span>]</span></a>
Jag saknade USA, Ryssland, UK, Frankrike, Indien och Israel på den där listan. Men det är jag .....
ISIS väljer ju själva vad de vill intressera sig för.

Intressant
The majority of the current material produced by ISIS is focused on the analysis and monitoring of the nuclear programs of North Korea, Iran, Pakistan, Syria, and cases of worldwide
illicit nuclear trade.
Jag saknade USA, Ryssland, UK, Frankrike, Indien och Israel på den där listan. Men det är jag .....
ISIS väljer ju själva vad de vill intressera sig för.
Tja, du får väl skapa en egen organisation som övervakar dem du tycker behöver övervakas.
Al Quaida tror jag är ledigt som namn ifall du vill
🤣

Mera seriöst så är väl knappast USA, UK, Frankrike, Indien och Israel försäljning av kärnvapenteknologi eller klyvbart material ens existerande. Så det kanske inte finns så mycket att övervaka. Även om nu USA vuxit som skurkstat efter att den orangea kränkta mannen tog över.
Ryssland har ju hittills inte sålt nått heller, även om det säkert kliar i fingrarna på Putin emellanåt.

Jag stödjer inte ISIS i någon form, men deras rapport återspeglade mycket som finns hos andra källor i en bra sammanfattning.

Snubben har ju lika många rätt i detta påstående som att Allah existerar:

View attachment 517358
Han pratar ju bara för sin egen fanclub. De utförde ju en attack på en USAbas... Att de förvarnade usa så att inget viktigt hände behovet ju inte fanklubben veta. De attackerade usa och usa vågade inte slå tillbaka!
Typiskt för diktatorer.

Last edited:
Hamas säger nej till vapenvilan.
Genomtänkt...😵

Då kanske det löser sig ändå då, och med fri rörlighet i Europa - välkomna hem till Al Sveriyea.

1000059636.jpg

50.000 döda.
20.000 barn.
600.000 barn svälter.
Även om man halverar siffrorna är det många.
När är kampanjen slut?

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing