Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar koolt, men fan för det priset så fortsätter jag nog köra på känsla.Fläskfilé med hemmagjord rödvinssås som puttrat hela eftermiddagen, bakpotatis och lite sallad.
Kan verkligen inte höja Meatstick till skyarna tillräckligt, så galet trevlig termometer om man är prylbög.
View attachment 498888
View attachment 498889
Sent from my XQ-AT51 using Tapatalk

Jag håller med, den är orimligt dyr men så sjukt trevlig.Verkar koolt, men fan för det priset så fortsätter jag nog köra på känsla.![]()
Den var inte billig precis........Fläskfilé med hemmagjord rödvinssås som puttrat hela eftermiddagen, bakpotatis och lite sallad.
Kan verkligen inte höja Meatstick till skyarna tillräckligt, så galet trevlig termometer om man är prylbög.
View attachment 498888
View attachment 498889
Sent from my XQ-AT51 using Tapatalk
Av alla tillbehör som finns så är nog termometer det jag tycker är värt att lägga lite extra på om man använder det mycket, men man kommer jävligt långt med valfri digital sticka för typ en hundring...Den var inte billig precis........

Då är det nog helt rätt pryl - kör själv med trådade termometrar en i köttet o en i grillen ihop med fläkt o styrenhet (bbq guru). Bra för pulled pork, hela stekar o tjälknöl. Men va f-n, blir lite skatteåterbäring om en vecka så kanske, kanske......Av alla tillbehör som finns så är nog termometer det jag tycker är värt att lägga lite extra på om man använder det mycket, men man kommer jävligt långt med valfri digital sticka för typ en hundring...
Kör mycket rotisseri så helt trådlöst är att föredra här!![]()
Håller med.Av alla tillbehör som finns så är nog termometer det jag tycker är värt att lägga lite extra på om man använder det mycket, men man kommer jävligt långt med valfri digital sticka för typ en hundring...
Kör mycket rotisseri så helt trådlöst är att föredra här!![]()
Det är brikett/kolhållare, kläms fast på gallret.Vi fick en Weber till skänks bara vi hämtade den. Så det gjorde vi. Men det låg några metalldelar som vi inte lyckas lista ut vad de är till. Har googlat bruksanvisningar för Weber men inte lyckats hitta någon som innehåller delen.
Tror att någon här kan veta.

Aha, på nedre gallret. Har sett de där briketthållarna på din bild, men inte kopplat samman med mina galler. Fördelen med de nya korgarna är väl att man inte har briketterna direkt mot "skålen", utan en bit in på gallret. Kan tänka mig att det kan bli för varmt annars. Den vi fick den av har i alla fall eldat på ordentligt, lacken har släppt på en tredjedel av locket, på insidan kanske jag ska tillägga.De är för att hålla grillkol/briketter på plats utefter sidorna (eller i mitten på rostret) - vill minnas att de används om man inte vill utsätta det man grillar för alltför mycket strålningsvärme. Det du har på din bild är en äldre typView attachment 499313
Finns billigare varianter, jag har denna och tycker den funkar helt ok:Verkar koolt, men fan för det priset så fortsätter jag nog köra på känsla.![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |