Är det någon som ska dit och kika, eller är det inget att c
Stockholms mc-mässa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

När man kollar i utställarlistan på www.stockholmsmcmassa.se så verkar varken Ducati, Suzuki, Yamaha eller BMW finnas med vilket känns rätt värdelöst.bikerwoman skrev:Klart att det är nåt att se! Alla stora återförsäljare i mellansverige är ju där!Men inte lika stor som mässan i gbg förstås, det är väl alltid trevligt att klämma på hojar?
Dessutom kan ni hälsa på mig i MCE-montern och snacka lite skit
sgtpepper skrev:När man kollar i utställarlistan på www.stockholmsmcmassa.se så verkar varken Ducati, Suzuki, Yamaha eller BMW finnas med vilket känns rätt värdelöst.
Goja? Jag skiter väl i om någon återförsäljare visar upp ett par hojar, om inte generalagenterna är där och visar upp sina märken så tycker åtminstone jag att det suger ganska mycket och som jag skrev, läser man utställarlistan så är det väldigt få generalagenter på plats vad jag kan se.Florodoltarzan skrev:Va snackar du för goja? Här är text från den sidan:
sgtpepper skrev:När man kollar i utställarlistan på www.stockholmsmcmassa.se så verkar varken Ducati, Suzuki, Yamaha eller BMW finnas med vilket känns rätt värdelöst.
sgtpepper skrev:Goja? Jag skiter väl i om någon återförsäljare visar upp ett par hojar, om inte generalagenterna är där och visar upp sina märken så tycker åtminstone jag att det suger ganska mycket och som jag skrev, läser man utställarlistan så är det väldigt få generalagenter på plats vad jag kan se.
amullo skrev:Svenska V-Max klubben ställer ut..
Jag skall nog gå dit o fråga ifall de känner V-Gurra..
Säg till om de har en Honda CBR600RR där.Dream skrev:åker dit & tittar i morgon em. Alltid hittar man väl ngt att dregla över![]()
Swedie skrev:Säg till om de har en Honda CBR600RR där.
Jodå! Jag ska dit! Vill bara veta i förväg så man kan förbereda sig lite .. =)Webspy skrev:Kom upp o titta själv - vad gör du som e så viktigt så att du inte kan offra en dag i tokholm ?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |