MikkE
Guest
Aha, visse inte ens att det skulle vara nu. Skit också. Har inga cäsh kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns bara deras hojar där så skiter jag fullständigt om det är Suzuki Sweden (eller vad de nu heter) eller Gnussarns motor som visar dem. Huvudsaken de senaste modellerna finns där, vilket det också verkar göra...sgtpepper skrev:När man kollar i utställarlistan på www.stockholmsmcmassa.se så verkar varken Ducati, Suzuki, Yamaha eller BMW finnas med vilket känns rätt värdelöst.
Nä har inga kvar tyvärr.savage skrev:Swedie: Får du med dig några dekaler denna mässa också?
Chefen Alabama skrev:Finns bara deras hojar där så skiter jag fullständigt om det är Suzuki Sweden (eller vad de nu heter) eller Gnussarns motor som visar dem. Huvudsaken de senaste modellerna finns där, vilket det också verkar göra...
Milla skrev:Jag ska by the way dit ikväll redan![]()
Swedie skrev:yo! Rapportera om Honda har en CBR600RR där då? pleeeease
sgtpepper skrev:När man kollar i utställarlistan på www.stockholmsmcmassa.se så verkar varken Ducati, Suzuki, Yamaha eller BMW finnas med vilket känns rätt värdelöst.
Swedie skrev:yo! Rapportera om Honda har en CBR600RR där då? pleeeease
ja ja om det finns en CBR600RR 05 så ska jag t.o.m. ta flera bilder på den och posta dem.Swedie skrev:yo! Rapportera om Honda har en CBR600RR där då? pleeeease
Det borde man väl kunna göra, flera stora handlare är ju där.KalleBalik skrev:Jag och en polare ska troligtvis dit på lördag...nån som vet om man kan köpa typ ryggskydd och sånt där?
savage skrev:Swedie: Får du med dig några dekaler denna mässa också?
Det är nog möjligt, men då går det ju alltid att beställa, tror de flesta skickar med gratis frakt om man beställer på mässan.Pewo skrev:Jag har hört att dom inte kommer att få sälja dyrare saker än för max 500:- stämmer det eller e det bara nys ???
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |