Stiggy till arbetsförmedlignen?

Jag tycker att att det är kul om Johan fixar en säsong till i GP.
Kan inte ni som tycker annorlunda skapa en egen tråd där ni kan överglänsa varandra med gallsura kommentarer om Johans uselhet som förare?
Den diskussion som uppkommer varje gång Stiggy nämns är sen länge uttömd och körd i botten och skapar bara en barnslig och irriterad stämning på forumet.

1st ledig Aprilia finns i team LCR och team Matteoni Racing.
Enligt den senaste listan (10 feb).

Tc skrev:
1st ledig Aprilia finns i team LCR och team Matteoni Racing.
Enligt den senaste listan (10 feb).

LCR tror jag inte är aktuellt, även om det skulle vara extremt kul, det går ju inte direkt långsamt i det teamet med fulla works-aprilior..

oFFkeFF skrev:
LCR tror jag inte är aktuellt, även om det skulle vara extremt kul, det går ju inte direkt långsamt i det teamet med fulla works-aprilior..
Och Randy de Puniet på hojen...
Matteoni körde bara med en hoj förra året,men med lite bättre resultat än Molenaar Racing-de gånger Baldolini kom i mål.
Hoppas på att det är Matteoni :hoppa

fick höra idag att johan är nere i estoril och tränar med aprilia germany :tummenupp

Johan Stigefelt verkar vara med i matchen nu iaf. Någon mer än jag som är lite förvirrad? :va

MotoGp.com:

"The typically unpredictable Atlantic weather at the Portuguese circuit of Estoril hindered Aprilia riders during two days of tests this weekend. Aprilia Germany riders Chaz Davies and Johan Stigefelt joined several of their factory peers – Fonsi Nieto, Alex De Angelis and Manuel Poggiali – on track for the first time this preseason, whilst fellow privateers Hector Faubel, Dirk Heidolf and Anthony West continued their development programmes ahead of the new season."

:tummenupp

Oro skrev:
Johan Stigefelt verkar vara med i matchen nu iaf. Någon mer än jag som är lite förvirrad? :va

MotoGp.com:

"The typically unpredictable Atlantic weather at the Portuguese circuit of Estoril hindered Aprilia riders during two days of tests this weekend. Aprilia Germany riders Chaz Davies and Johan Stigefelt joined several of their factory peers – Fonsi Nieto, Alex De Angelis and Manuel Poggiali – on track for the first time this preseason, whilst fellow privateers Hector Faubel, Dirk Heidolf and Anthony West continued their development programmes ahead of the new season."

Nah, förmodligen att stiggys sponsorer cashade upp i absolut sista sekund.
Då är det bara hålla tummarna igen då.

Bara ett förmodande, men kan det vara så att Johan rott ihop ett sponsoravtal med Darkdog och på så sätt fått till de pengar som saknades för Apriliaplatsen?

Lord Melchet skrev:
Bara ett förmodande, men kan det vara så att Johan rott ihop ett sponsoravtal med Darkdog och på så sätt fått till de pengar som saknades för Apriliaplatsen?

Han snackade om ett energidrycksföretag som skulle hosta upp de sista 500 lakanen....

Lord Melchet skrev:

Förmodligen lutar det åt de iaf. Skönt att de verkar klart iaf

Oro skrev:

MotoGp.com:

Kanon nu är det 4 nordbor i GP-VM när hände det senast?
Hoppas nu att Johan har pengarna så att han inte bara skrev på för att inte tappa platsen och egentligen inte har pengarna.

Dessutom hyvsat kört.

Fan vad glad jag blir att det antagligen ordnade sig. Tittade på superbike tävlingen från Valencia idag (inspelad) Jooo men fyrtaktaktsracing är ju jätteskoj..........INTE!!!!!!!!!!!!!! :(

Vi får hoppas att det är så. Önskar verkligen honom lycka till men han borde bli bättre på att uppdatera sin hemsida (inte minst med tanke på sina sponsorer).

Hmmm.... Stiggys sida uppdateras....

http://www.stiggy.com/

Kolla in loggan, med DarkDog loggor...och texten "With more energy than you can imagine"

Vad kan detta betyda? :va
Nytt team kanske?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...