Stark Varg

Ja, dom borde ju ha någon som scannar av nätet regelbundet, eller egentligen en bot som samlar in och vidarebefordrar sånt som har många läsare.
Men vill dom göra det på budgetnivå så väljer dom väl att hålla sig till engelsk text.
Google m.fl. har det som tjänst, så är de intresserade så kan de alltid köpa den.
Men ja, om deras marketing inte håller ett öga på den här tråden så begår de ju nästan tjänstefel.
 
"5h lugna timmar"
Slits delarna verkligen så snabbt på Vargen?
Misstror inte säljaren här alltså, men har inte delen ytbehandlats?


View attachment 495350

Det är väl just ytbehandling som blivit ful. Det kanske inte är helt perfekt med så blanka delar som Stark valt att ha på en crosshoj.
Man klämmer fast hojen mellan benen och den här årstiden kan ju vara mycket blöt sand som fastnar på byxor och skor som slipmedel.

Det skulle nog lika gärna kunna vara 5 minuters körning som gett det där resultatet.
 
Det är väl just ytbehandling som blivit ful. Det kanske inte är helt perfekt med så blanka delar som Stark valt att ha på en crosshoj.
Man klämmer fast hojen mellan benen och den här årstiden kan ju vara mycket blöt sand som fastnar på byxor och skor som slipmedel.

Det skulle nog lika gärna kunna vara 5 minuters körning som gett det där resultatet.
Ja, det finns nog en anledning till att alla andra tillverkare har ett ramskydd.
 
Ja, det finns nog en anledning till att alla andra tillverkare har ett ramskydd.

Jag tror inte någon annan tillverkare har så där blanka ytor på sina crosshojar.
Det brukar vara matta ytor, så när ytorna slipas av sanden blir det inte så stor skillnad mot den ursprungliga ytan.
Man kan dra några varv med en scotchbrite trasa så brukar de nötta synas mindre. Skulle man försöka med det på Vargens blanka ytor har man nog verkligen förstört sin hoj.
 
Jag tror inte någon annan tillverkare har så där blanka ytor på sina crosshojar.
Det brukar vara matta ytor, så när ytorna slipas av sanden blir det inte så stor skillnad mot den ursprungliga ytan.
Man kan dra några varv med en scotchbrite trasa så brukar de nötta synas mindre. Skulle man försöka med det på Vargens blanka ytor har man nog verkligen förstört sin hoj.
1708332759705.png


Här har det suttit ramskydd. Men det slits kraftigt ändå.
 
140-150k för en cross? Hade dem lanserat den för gatan så skulle den sälja som smör.
 
Jamen du vet, den är elektrisk, så då behöver den ingen service och det är nästan gratis att ladda den, man nästan tjänar pengar på att köra en elcross.

Den är svårsåld som cross kolla bara hur många det finns på blocket. Jamen du vet liksom?
 
I fredags bänkade vi igen.
3st 80hk Vargar har bänkats. Det är en liten skillnad i effekt mellan dom men den tillskriver vi variationer i drevning. Det som var intressant var att ökningen mellan 60-80hk är konsekvent mellan alla 3 hojar, procentuellt.

Så Stark har rätt, det är inget fel på min hoj.
Däremot så har dom sålt 80hk modeller som inte levererar 80hk.

Vi får väl se vart det här slutar, men det finns andra marknader än Sverige där man har mycket mindre tolerans för felaktig marknadsföring.
 
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

Back
Top