Gixxer 1000
Medlem
Jag blev nyfiken, finns det ngn som har "inside" ? Stämmer det?
Vilka är på G för nästa år?
Vilka är på G för nästa år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du med det? Var det någon som betalade mer, de var ju huvudsponsor? Finns det något exakt pris på vad det kostar att få serien namngiven och i så fall varför skulle den inte kunna vara en miljon? Det kryllar väl inte av miljonsponsorer inom svensk motorsport precis, ännu mindre inom mc.Trango_B skrev:Om det är sant så kan man ju undra hur dom kunde döpa hela klassen efter dom.
sandstream skrev:2005 skulle förarna ha fått dela på 1 miljon i prispengar men det satte Svemo stopp för när de valde SS600 istället för de SS1000 som Veidec, förarna, importörerna och övriga sponsorer ville ha...![]()
Trango_B skrev:Jag menar bara att JAG blev förvånad över att man kunde få en hel racingklass döpt efter sig för den skitsumman(i sammanhanget). Klassen har ju en hel del publik och mediabevakning.
Färgblind?oFFkeFF skrev:Jo, och rödluvan har rosa mössa...
Vilket/vilka företag skulle ha gett dessa löften?
Ninjaboy skrev:Publiken kommer ju för STCC-bilarna.
sandstream skrev:Färgblind?
Veidec!
oFFkeFF skrev:Jo, och rödluvan har rosa mössa...
Vilket/vilka företag skulle ha gett dessa löften?
sandstream skrev:2005 skulle förarna ha fått dela på 1 miljon i prispengar men det satte Svemo stopp för när de valde SS600 istället för de SS1000 som Veidec, förarna, importörerna och övriga sponsorer ville ha...![]()

Vad Kenneth säger till andra får stå för honom, inget som jag kan påverkaChris Ash skrev:Japp och Kenneth Lodnert har avgått.![]()

Nej, jag sitter framför datornoFFkeFF skrev:Du är ute och cyklar...
faaan, jag är på direkt.Wiseguy skrev:Men ifall alla sporthojare lägger en hundring (100kr) var kan vi köpa huvudsponsorplatsen för
1 216 100 kr.
Sporthoj-loggan skulle defenitivt synas på varje tävling.
Genomförbart....nej. jo jo
Men en rolig tanke.
sandstream skrev:Vad Kenneth säger till andra får stå för honom, inget som jag kan påverka![]()
Jag fick informationen av en person som själv pratat med Kenneth och jag hade ingen anledning att inte tro på det. Det kan ju också vara så att han ändrat sig men det får du fråga Kenneth om.Chris Ash skrev:Nej men du kan påverka vad du skriver här, onödigt att skriva en massa som inte är bekräftat.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |