Chris Ash
Kapten Gars
Suki skrev:bli en frän 2-takts tråd till.......![]()
Nu har du nog varit på svamparna igen......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Suki skrev:bli en frän 2-takts tråd till.......![]()
Ja, delar av 2-taktsgänget verkar inte vara så goda att tas medSuki skrev:bli en frän 2-takts tråd till.......![]()

sandstream skrev:Vad Kenneth säger till andra får stå för honom, inget som jag kan påverka
Nej, jag sitter framför datorn![]()
Chris Ash skrev:Nu har du nog varit på svamparna igen......
Pengar?oFFkeFF skrev:Ja, men du verkar totalt missuppfattat vad Veidec sponsrat med, och till vad.
sandstream skrev:Pengar?
. Jag vet att jag inte behöver läsa detta men jag intereserar mig av framtiden för RR.Nej, men cola går braecce skrev:Kan inte ni två mötas över en kopp kaffe kanske...
oFFkeFF skrev:Dessutom verkar det tydligare och tydligare att Veidec vill sponsra bilar och inte hojar..
Victor skrev:Hur är det med Speedway? Hur mycket pengar lägger de där och kommer de att fortsätta med det? Jag hörde nått om att de skulle utöka sin Speedway-satsning?
Torkel skrev:Någon som vet vad en helsida i t.ex DN, SVD kostar? Har för mig att man får slanta 250000 och i det perspektivet så är ju 1 miljon peanuts. (Det var förresten 900000 för två år vad jag hört)
Vi ska ha en halvsida i en kommande bilaga och den gick på 25K.Victor skrev:Jag hörde mig för oxå och en helsida i DN kostar runt 200K.
Det är förvisso lite rörligt med rabatter osv men det är iallafall en fingervisning.
Victor skrev:Jag frågade om en sid. 3 annons. Och de är givetvis betydligt dyrare än nånstans långt inne i en bilaga.
STCC brukar annonsera i Dubbelnöje. De kör halv eller 1/4sidor. Det borde ligga runt 25K också.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |