Städa............

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Fasen jag gick upp hyfsat tidigt idag (runt 9,00) för att jag skulle städa min lägenhet, har fortfarande inte gjort någonting :rodnar
Finns det fler än jag som har så jälka svårt för att göra sådant som man inte vill................
Hittar bara på en massa saker istället för att göra det jag måste, som att sitta här på forumet tex :rolleyes:

Jag har dammsugit och moppat golven, för se om jag orkar göra mer. Skulle ha tvättat bilen och åkt hoj men vädret lurade mig :eek:

Rigge skrev:
Jag vet PRECIS hur det är, fast jag gick upp 13.00.

Jag gick upp 11 för att just städa här lite, men sen var det nån som hade limmat lite grann på min stol och här sitter jag :crash

Finns ingen som har det värre i sin lägenhet än jag :cool:
Måste hoppa för att komma fram.

Kanske därför brudarna bara är här någon timme och skyller på att de måste nog hem nu :va

750RR

Städa är tråkigt. Därför kommer man aldrig till skott. Men ibland måste man ta sig i nacken. Speciellt när man använder vardagsrummet som garage.

Såhär skiten se min matta ut nu :rodnar

Bifogat

• img_0945.jpg
    img_0945.jpg
    57.4 KB · Visningar: 446
skulle behöva fixa till det runt datorn också.............

Bifogat

• img_0947.jpg
    img_0947.jpg
    46.8 KB · Visningar: 431
Bebbe: Du har ju det redan städet, kom hit istället och hjälp mig. Jag måste nog börja idag om jag skall bli klar till julafton :(

750RR

maverick_750rr skrev:
Bebbe: Du har ju det redan städet, kom hit istället och hjälp mig. Jag måste nog börja idag om jag skall bli klar till julafton :(

750RR

Bjuder du på några bärs så kanske jag skulle tänka mig att hjälpa till :D Fattar inte att det känns som en bättre ide att städa för andra istället för sig själv :3freak Hmmm.....

Skall nog visa den här tråden för mamma o bevisa att jag inte är ensam om att ha stökiga rum/lägenheter.
Jag gick upp klockan 8 idag och har ännu inte tatt tag i städningen.
Dammet bara virvlar på golvet och allt ser förjävligt ut.
Får skylla på att katten tappar så mycket hår. Har även läxor att göra, men vem orkar när det finns roligare saker att göra?
svårt dilemma detta. kan dock städa hos andra utan problem, men i mitt eget rum. Nono.

bebbe skrev:
Bjuder du på några bärs så kanske jag skulle tänka mig att hjälpa till :D Fattar inte att det känns som en bättre ide att städa för andra istället för sig själv :3freak Hmmm.....

Du får 5liter i en fin plastdunk om du städar hela lägenheten, 100kvm

Kan även få negerbollar om du vill.

750RR

Bikerbitch skrev:
Skall nog visa den här tråden för mamma o bevisa att jag inte är ensam om att ha stökiga rum/lägenheter.
Jag gick upp klockan 8 idag och har ännu inte tatt tag i städningen.
Dammet bara virvlar på golvet och allt ser förjävligt ut.
Får skylla på att katten tappar så mycket hår. Har även läxor att göra, men vem orkar när det finns roligare saker att göra?
svårt dilemma detta. kan dock städa hos andra utan problem, men i mitt eget rum. Nono.

Kom hit o städa, du får min zxr400 bara här ser fint ut :crash

750RR

maverick_750rr skrev:
Kom hit o städa, du får min zxr400 bara här ser fint ut :crash

750RR

Såvida den är hel o fungerar bra så tackar jag nog inte nej till den. Betalar du bensinen så kommer jag på stört :)
Men jag måste vara hemma ikväll för att tillfredställa min man.

Hmmmmm..... börjar bli fint väder, kanske skulle dra en sväng med bågen istället :crash

Och det där med en fem liters dunken låter ju ok, men hmmm vet inte. Skåne var det va?

BB: Bara fjädringen bak på min hoj kostar lika mycket som hela din hoj...

Bebbe: jag ahr 10liter om det skulle fresta mer. Klart Skåne, var annars? ;)

Fast man skall nog ut o gasa nu :D

750RR

Bild till Bikerkäringen:

Bifogat

• wilbers.jpg
    wilbers.jpg
    23.6 KB · Visningar: 390
Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...