Städa............

Äh, det där är inget.

Justja, skulle skriva klart grupparbetet....ska bara kolla mailen...o sen kanske nån skrivit nåt roligt i forumen..hmm..lite vatten skulle sitta bra...äh, ser 5 min på tv. Kan ju göra klart sen :rolleyes:

bebbe: skämtar du?? ...tycker det såg alldeles nystädat ut jag

bebbe skrev:
måste även diska :(

Du har ju diskmaskin! :whip (och den minsta diskbänk jag sett.) :hej

Ett bra tips är att varken slå på datorn eller TV:n om man ska få något vettigt gjort...det är ju bara att låta bli...så enkelt är det...eller hur...?

Nu städar jag faktiskt!!!! :skrämd (har bara lite paus), hittils har jag plockat upp i hallen och nästan gjort klart badrummet, plockat av och torkat databordet + plockat upp lite papper. Det här har tagit ca: 1,5 timme :rodnar

Hög och hård musik gör det hela lite lättare :rock

Jag sa tillåmed nej till en tjej som ville ut och åka hoj för att jag skulle städa!!!! STRONGT AV MIG!! (eller bara idiotiskt kanske :confused: )

Phuu... nu ska jag fortsätta, fyfan för köket bara :zpy

Rigge skrev:

Hög och hård musik gör det hela lite lättare :rock

Jag sa tillåmed nej till en tjej som ville ut och åka hoj för att jag skulle städa!!!! STRONGT AV MIG!! (eller bara idiotiskt kanske :confused: )

VAADDDD :skrämd

bebbe: du har ju inte ens början till stökigt runt datorn din heller!

Jag gillar att städa, enda problemet är att när jag börjar så kan jag inte sluta förrän jag är färdig med allt. Sen att det inte sker mer en 3-4 gånger i månaden är en annan femma :)
Och med min hårboll till katt så behövs det dammsugas betydligt oftare tyvärr :(

Vi har ett rum över i våran lägenhet, håller på att tillsätta den just nu.
Mina pengar ligger på att det kommer bli en flicka som flyttar in...apropå städning? Hehehe

Med lite tur så får man en tjejsambo som fixar i lägenheten, är allmänt tjejig & har snygga kompisar. Ungefär som en flickvän fast utan jobbiga känslomässiga band :D

Bara för att man är tjej betyder det ju inte att man är duktig på att städa eller laga mat. Eller att man ens vill göra det.

Äääh, jag menade bara att det kan finnas en tjej som vill bo med mig & städa, fixa & så...Du sa att inte alla var sådana men det var inte det jag menade. Nevermind.

Bikerbitch skrev:
Bara för att man är tjej betyder det ju inte att man är duktig på att städa eller laga mat. Eller att man ens vill göra det.

Inte :confused: Är det inte DET ni gör :rolleyes:

Oljekyld, bortsett från mattan var det där en ynklig stökning. Kallar du det där disk? Det är ju rent miljövidrigt att diska så lite åt gången.

Btw - disk förvaras torr i väntan på diskning. Blötlägger man brukar det bli äckligt efter en vecka eller så :p

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!