sepahewe skrev:Men jag vill inte ha 3 Ducatisar :kocko
![]()
*mummelhårnålsvänsternmummel* 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sepahewe skrev:Men jag vill inte ha 3 Ducatisar :kocko
![]()
*mummelhårnålsvänsternmummel* 
Basker är übergay. Vi brände den på natten när du sovDon Quixote skrev:Och Jocke - hur var det med baskern?

Don Quixote skrev:Jag var tydligen inte där av bilderna att dömma. Märkligt. Och Jocke - hur var det med baskern?
Don Quixote skrev:Jag var tydligen inte där av bilderna att dömma. Märkligt. Och Jocke - hur var det med baskern?
Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn.Acrid skrev:Sug på den du!![]()

Man kan ta sig långt i världen med en bra dialekt. Se bara på gyllene bävern, gratis pilsner så fort han hörde vart vi kom frånvalmers skrev:Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn.![]()
valmers skrev:Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn.![]()

Don Quixote skrev:Jag var tydligen inte där av bilderna att dömma. Märkligt. Och Jocke - hur var det med baskern?
stavgren skrev:Vadå? Jag kommer köra låga 5'or på Åsen.
Bara Wemi kittar framgaffeln o jag får råd med gaffelvärmare så...![]()
Kan det vara något. De är vackert gayrosa kan tilläggas....Det är ju kanon, kan tänka mig dom avundsjuka blickarna i depån när man plockar fram domAnkan skrev:Jag har ett par gamla benvärmare jag fått av ett kvinnligt fan en gång för länge sen. Borde väl kunna duga som gaffelvärmare och bör göra minst en sekund på första varvet...Kan det vara något. De är vackert gayrosa kan tilläggas....

valmers skrev:Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn.![]()

Du är en ond människa. Sådant uppskattas!Acrid skrev:Ska du svälja tungan?
![]()
Goodstuff skrev:När man ser bilderna slås jag av en sak och det är hur jävla snygg och cool jag är. Damn!
Annars var det grymt trevligt som väntat. apsnusens fablaisse för Ducati 851 ( bra smak iofs) var ett oväntat inslag. Och bilden satt på hedersplatsen i vardagsrummet. Förvirrande.
abstruse skrev:Jag kan inte förstå att jag, trots allt, tycker du är en skön snubbe, med tanke på den välutvecklade förmåga du har att irritera mig till ursinnets avgrund där Yamaha-röda smådjävlar, iförda budget-Dainese-ställ med undermåligt detaljarbete, dansar regndans, vilken mer påminner om schottis, runt en miniatyrmodell över Gelleråsen .![]()
![]()
![]()

Goodstuff skrev:![]()
Kul att man är bra på något....
abstruse skrev:Om inte annat kan du ju alltid glädja dig över att du tycker det är kul att meka, med tanke på att du kommer göra det så mycket och ofta framöver...

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |