Sprit och Pizza i herrljunga.

Ja det var farligt snabba alla har blivit under vintern. Det talades vitt och brett om 10or på åsen. Blev lite skakig och insåg att något måste göras. På söndagmorgonen lämnades gaffelbenen in för kit och jag fick med mig sprojlans nya knäpuckar och bromsolja hem. Dessutom lades en beställning på drev o kedja och i apstruts hall står det flera liter extra snabb olja. Pwao..

Tackar till Jochen för en hyvens tillställning. Men ni får allt ta och träna upp er på DOA3. Den gode Hayabusa var läskigt överlägsen... En liten försmak av vad som komma skall på banorna i sommar...

PS - Jocke, blev min basker kvar i din lägenhet nånstans? Nu måste jag ju kamma mig :(

GSXR1100R skrev:
Jag ville inte, jag hatar er :mad:

Säg som det är, du vågade inte visa upp dig, fegis! :tungan

Tack, Apstruts och alla andra för en perfekt afton. Vad kan vara bättre än att över öl o pizza, ljuga om kommande stordåd på banor och för egen del i depåer. Suveränt!

Det finns bara en sak att säga:

ORÄTTVIST!!

Själv var jag tvungen att gripa tag i "sociala förpliktelser" och annan skit(bröllop) som indragandet av min status som ungkarl resulterat i.

Ser att vissa viktiga nick fått ansikten och att ni uppenbarligen har jävligt trevligt.

ORÄTTVIST!!

Ankan skrev:
Vad kan vara bättre än att över öl o pizza, ljuga om kommande stordåd på banor och för egen del i depåer. Suveränt!
Vadå? Jag kommer köra låga 5'or på Åsen.
Bara Wemi kittar framgaffeln o jag får råd med gaffelvärmare så... :D

Fler fyllebilder:

"Kan inte du prata mer, Magnus, man blir glad då", sa Acrid.....vad fan menade hon med det?! :gnissla

Bifogat

• SANY0012.JPG
    SANY0012.JPG
    58.7 KB · Visningar: 51
  • SANY0016.JPG
    SANY0016.JPG
    56.4 KB · Visningar: 50
  • SANY0018.JPG
    SANY0018.JPG
    56.2 KB · Visningar: 52
  • SANY0019.JPG
    SANY0019.JPG
    57.9 KB · Visningar: 57
  • SANY0021.JPG
    SANY0021.JPG
    59.4 KB · Visningar: 57
  • SANY0020.JPG
    SANY0020.JPG
    58.7 KB · Visningar: 100
Ankan skrev:
Säg som det är, du vågade inte visa upp dig, fegis! :tungan

Tack, Apstruts och alla andra för en perfekt afton. Vad kan vara bättre än att över öl o pizza, ljuga om kommande stordåd på banor och för egen del i depåer. Suveränt!

Håller med.... och snabbare och snabbare blev vi ju mer kvällen led mot natt :hihi

Stort tack till Abstruse för initiativet, och till alla andra för trevligt sällskap.
Chrille: Tjöta.

valmers skrev:
"Kan inte du prata mer, Magnus, man blir glad då", sa Acrid.....vad fan menade hon med det?! :gnissla

Eftersom jag är en konspiratorik jävel gissar jag på att hon tycker din dialekt låter konstig.

Dock, om man ser till källans dialekt så inser man ju att det bara är två sidor av samma (outback)mynt!

Så här blir det när fotografen groggat ambitiöst. "Vart är du ifrån? Helsingborg. Göteborg! Vart jobbar du? Varvet? SKF?" Många fiiiiskare på denna fest....

Bifogat

• SANY0025.JPG
    SANY0025.JPG
    58.8 KB · Visningar: 82
valmers skrev:
Så här blir det när fotografen groggat ambitiöst. "Vart är du ifrån? Helsingborg. Göteborg! Vart jobbar du? Varvet? SKF?" Många fiiiiskare på denna fest....
Ser ut som bastuklubben bruna ringens vänner har årsmöte, va e brudarna då?

GSXR1100R skrev:
Ser ut som bastuklubben bruna ringens vänner har årsmöte, va e brudarna då?
Brudarna är bara i vägen på seriösa fyllefester.

Hade efterfest i Presidentsviten med dem istället.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT