Vi är glada att vi slapp; medelåldern var hög, vi ville inte ha den katastrofalt hög.GSXR1100R skrev:Jag ville inte, jag hatar er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi är glada att vi slapp; medelåldern var hög, vi ville inte ha den katastrofalt hög.GSXR1100R skrev:Jag ville inte, jag hatar er![]()
Feta rullatorer ni hade i källarenvalmers skrev:Vi är glada att vi slapp; medelåldern var hög, vi ville inte ha den katastrofalt hög.
Inför din eventuella ankomst hade apstruts garderat upp för alla eventualiteter.GSXR1100R skrev:Feta rullatorer ni hade i källaren
DET visste jag faktiskt! Men alla andra då?stavgren skrev:Farbrorn som somnade i köket vid 19-tiden är Valmers.
Bra initiativ Abstruse! Vi får ta en omgång i Värmland framöver![]()
GSXR1100R skrev:Jag ville inte, jag hatar er![]()
Vadå? Jag kommer köra låga 5'or på Åsen.Ankan skrev:Vad kan vara bättre än att över öl o pizza, ljuga om kommande stordåd på banor och för egen del i depåer. Suveränt!

stavgren skrev:Vadå? Jag kommer köra låga 5'or på Åsen.
Bara Wemi kittar framgaffeln o jag får råd med gaffelvärmare så...![]()

Ankan skrev:Säg som det är, du vågade inte visa upp dig, fegis!![]()
Tack, Apstruts och alla andra för en perfekt afton. Vad kan vara bättre än att över öl o pizza, ljuga om kommande stordåd på banor och för egen del i depåer. Suveränt!

soppatorsken skrev:Kunde nästan gissat att det var hans kvart med de där bilderna på väggen.

valmers skrev:"Kan inte du prata mer, Magnus, man blir glad då", sa Acrid.....vad fan menade hon med det?!![]()
valmers skrev:"Kan inte du prata mer, Magnus, man blir glad då", sa Acrid.....vad fan menade hon med det?!![]()
Ser ut som bastuklubben bruna ringens vänner har årsmöte, va e brudarna då?valmers skrev:Så här blir det när fotografen groggat ambitiöst. "Vart är du ifrån? Helsingborg. Göteborg! Vart jobbar du? Varvet? SKF?" Många fiiiiskare på denna fest....
Brudarna är bara i vägen på seriösa fyllefester.GSXR1100R skrev:Ser ut som bastuklubben bruna ringens vänner har årsmöte, va e brudarna då?
sepahewe skrev:Vi noterade dock med glädje att på en av bilderna var det en..... DUCATI som var i fokus![]()

abstruse skrev:Köp två, få den tredje på köpet...![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |