sepahewe skrev:Men jag vill inte ha 3 Ducatisar :kocko
![]()
*mummelhårnålsvänsternmummel* 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sepahewe skrev:Men jag vill inte ha 3 Ducatisar :kocko
![]()
*mummelhårnålsvänsternmummel* 
Basker är übergay. Vi brände den på natten när du sovDon Quixote skrev:Och Jocke - hur var det med baskern?

Don Quixote skrev:Jag var tydligen inte där av bilderna att dömma. Märkligt. Och Jocke - hur var det med baskern?
Don Quixote skrev:Jag var tydligen inte där av bilderna att dömma. Märkligt. Och Jocke - hur var det med baskern?
Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn.Acrid skrev:Sug på den du!![]()

Man kan ta sig långt i världen med en bra dialekt. Se bara på gyllene bävern, gratis pilsner så fort han hörde vart vi kom frånvalmers skrev:Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn.![]()
valmers skrev:Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn.![]()

stavgren skrev:Vadå? Jag kommer köra låga 5'or på Åsen.
Bara Wemi kittar framgaffeln o jag får råd med gaffelvärmare så...![]()
Kan det vara något. De är vackert gayrosa kan tilläggas....Det är ju kanon, kan tänka mig dom avundsjuka blickarna i depån när man plockar fram domAnkan skrev:Jag har ett par gamla benvärmare jag fått av ett kvinnligt fan en gång för länge sen. Borde väl kunna duga som gaffelvärmare och bör göra minst en sekund på första varvet...Kan det vara något. De är vackert gayrosa kan tilläggas....

valmers skrev:Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn.![]()

Du är en ond människa. Sådant uppskattas!Acrid skrev:Ska du svälja tungan?
![]()
Goodstuff skrev:När man ser bilderna slås jag av en sak och det är hur jävla snygg och cool jag är. Damn!
Annars var det grymt trevligt som väntat. apsnusens fablaisse för Ducati 851 ( bra smak iofs) var ett oväntat inslag. Och bilden satt på hedersplatsen i vardagsrummet. Förvirrande.
abstruse skrev:Jag kan inte förstå att jag, trots allt, tycker du är en skön snubbe, med tanke på den välutvecklade förmåga du har att irritera mig till ursinnets avgrund där Yamaha-röda smådjävlar, iförda budget-Dainese-ställ med undermåligt detaljarbete, dansar regndans, vilken mer påminner om schottis, runt en miniatyrmodell över Gelleråsen .![]()
![]()
![]()

Goodstuff skrev:![]()
Kul att man är bra på något....
abstruse skrev:Om inte annat kan du ju alltid glädja dig över att du tycker det är kul att meka, med tanke på att du kommer göra det så mycket och ofta framöver...

|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |