Sprit och Pizza i herrljunga.

Jag var tydligen inte där av bilderna att dömma. Märkligt. Och Jocke - hur var det med baskern?

Don Quixote skrev:
Jag var tydligen inte där av bilderna att dömma. Märkligt. Och Jocke - hur var det med baskern?

Oljan finns här, någon basker har jag inte sett. Måhända lämnade Valmers den på Kärven... :rolleyes:

Don Quixote skrev:

När du demonstrerade nästan vart och ett av de 70 olika sätten att avleverera mer eller mindre dödliga sparkar och slag, blev alla inklusive fotografer förstenade. Jag minns dock att du var där, så har du en klänsla av detssamma finns ingen anledning till oro.

valmers skrev:
Nästa gång ska jag fanimej lägga på den riktiga rotvältskan från uppväxtbyn. :arsele
Man kan ta sig långt i världen med en bra dialekt. Se bara på gyllene bävern, gratis pilsner så fort han hörde vart vi kom från :tummenupp

Don Quixote skrev:

Hittade en skotsru.. förlåt svart keps hos mig. Den ligger i påsen tillsammans med hårgelén (vart har du köpt den JÄTTE burken ?) och levereras ihop med gaffeln. :)

stavgren skrev:
Vadå? Jag kommer köra låga 5'or på Åsen.
Bara Wemi kittar framgaffeln o jag får råd med gaffelvärmare så... :D

Jag har ett par gamla benvärmare jag fått av ett kvinnligt fan en gång för länge sen. Borde väl kunna duga som gaffelvärmare och bör göra minst en sekund på första varvet... :yoparty Kan det vara något. De är vackert gayrosa kan tilläggas....

Ankan skrev:
Jag har ett par gamla benvärmare jag fått av ett kvinnligt fan en gång för länge sen. Borde väl kunna duga som gaffelvärmare och bör göra minst en sekund på första varvet... :yoparty Kan det vara något. De är vackert gayrosa kan tilläggas....
Det är ju kanon, kan tänka mig dom avundsjuka blickarna i depån när man plockar fram dom :hihi

När man ser bilderna slås jag av en sak och det är hur jävla snygg och cool jag är. Damn!

Annars var det grymt trevligt som väntat. apsnusens faiblesse för Ducati 851 ( bra smak iofs) var ett oväntat inslag. Och bilden satt på hedersplatsen i vardagsrummet. Förvirrande.

DonQ --> Kan meddela att den gode Slim Borgudd spelar trummor på Jojje Wadenius skivan Goda´Goda´som jag tipsade dig om. Måste vara mer än slumpens skördar!

Last edited:
Goodstuff skrev:
När man ser bilderna slås jag av en sak och det är hur jävla snygg och cool jag är. Damn!

Annars var det grymt trevligt som väntat. apsnusens fablaisse för Ducati 851 ( bra smak iofs) var ett oväntat inslag. Och bilden satt på hedersplatsen i vardagsrummet. Förvirrande.

Jag kan inte förstå att jag, trots allt, tycker du är en skön snubbe, med tanke på den välutvecklade förmåga du har att irritera mig till ursinnets avgrund där Yamaha-röda smådjävlar, iförda budget-Dainese-ställ med undermåligt detaljarbete, dansar regndans, vilken mer påminner om schottis, runt en miniatyrmodell över Gelleråsen . :fatta! :4skrika ;)

abstruse skrev:
Jag kan inte förstå att jag, trots allt, tycker du är en skön snubbe, med tanke på den välutvecklade förmåga du har att irritera mig till ursinnets avgrund där Yamaha-röda smådjävlar, iförda budget-Dainese-ställ med undermåligt detaljarbete, dansar regndans, vilken mer påminner om schottis, runt en miniatyrmodell över Gelleråsen . :fatta! :4skrika ;)

:banana
Kul att man är bra på något....

Mattias --> Jaja. :död

Goodstuff skrev:
:banana
Kul att man är bra på något....

Om inte annat kan du ju alltid glädja dig över att du tycker det är kul att meka, med tanke på att du kommer göra det så mycket och ofta framöver...

abstruse skrev:
Om inte annat kan du ju alltid glädja dig över att du tycker det är kul att meka, med tanke på att du kommer göra det så mycket och ofta framöver...

Så är det. Att byta bromsbelägg själv är inte att meka, bara så att du vet. :mattias

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC