Sprit och Pizza i herrljunga.

Goodstuff skrev:
Så är det. Att byta bromsbelägg själv är inte att meka, bara så att du vet. :mattias

Det är det visst! Få mig inte att känna mig så dålig på att meka som jag trots allt är... :3freak

Är det INGEN som har dokumenterat vissa sågverkstendenser i foxtrotmannens soffa?

Jag fattar ärligt talat inte hur PeNo lyckades överrösta Xboxen. Peter, du har resonansresurser av oanad rang! :hihi

Ankan skrev:
Inte mycket man sov den natten. :huvet

Du tror inte en delförklaring till den bristande skönhetssömnen kan ha att göra med Abstruse oerhört välstoppade parkettgolv :rolleyes:

gladh

gladh skrev:
Du tror inte en delförklaring till den bristande skönhetssömnen kan ha att göra med Abstruse oerhört välstoppade parkettgolv :rolleyes:

gladh

Äkta parkett, borde man väl sova kungligt på tycker jag... Helt klart var det osmart att lägga sig i den hörnan som saknade matta. Tyder på fullständig obegåvning eftersom jag ju var först med att börja pilla på liggunderlaget. :död

Ankan skrev:
Äkta parkett, borde man väl sova kungligt på tycker jag... Helt klart var det osmart att lägga sig i den hörnan som saknade matta. Tyder på fullständig obegåvning eftersom jag ju var först med att börja pilla på liggunderlaget. :död

Rutin, min käre Anka, rutin.

gladh

valmers skrev:
Tur att man övernattade ståndsmässigt. Proletärer.
Ståndsmässigt?!?
Hade det varit någon klass på dig hade du tagit taxi till Göteborg och tagit in på Sheraton eller något annat av stans halvtaskiga hotel, som förmodas hålla lite klass.
Gyllene kärven är för kvasikapitalister.

Ankan skrev:
Ståndsmässigt?!?
Hade det varit någon klass på dig hade du tagit taxi till Göteborg och tagit in på Sheraton eller något annat av stans halvtaskiga hotel, som förmodas hålla lite klass.
Gyllene kärven är för kvasikapitalister.
Lyxliv i sviten: :rolleyes:

Bifogat

• SANY0001.JPG
    SANY0001.JPG
    55 KB · Visningar: 31
  • SANY0003.JPG
    SANY0003.JPG
    54.9 KB · Visningar: 34
  • SANY0004.JPG
    SANY0004.JPG
    55.8 KB · Visningar: 34
Nyheter