Sporthoj.com har hela rookiefältet samlat?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Lite stolt nästan, men spana in:
http://www.sporthoj.com/roadracing/

I Rookie 600 är det nästan 30 st förare listade.
Och i Rookie 1000 är det runt 25. Det är förbenat många!

:yoparty Nästa år blir roligt! Inte för jag att är B-förare då, men ändå! Depån blir rolig!

Swedie skrev:
:yoparty Nästa år blir roligt! Inte för jag att är B-förare då, men ändå! Depån blir rolig!

Värst vad du skryter..... Du är visst en B förare. (utan bindestreck) Precis som jag :) Bara för att du e snabb oxå behöver du inte vara så kaxig

Puss o kram

Edit: Jag har tråkigt på jobbet-ironi

Edit II: Tror SH och den bevakning och intresse för RR som visas här får många att testa på RR-drogen.

/A

Last edited:
Blir fett snacka om vilken pajkastningen det kommer att bli här till våren :D :D

Det ser ju lite lustigt ut när Superbike beskrivs som den största klassen och endast har tre förare i listan... Är det bara rookiesar som är ute på nätet och slår ihjäl tid eller?

Torkel skrev:
Det ser ju lite lustigt ut när Superbike beskrivs som den största klassen och endast har tre förare i listan... Är det bara rookiesar som är ute på nätet och slår ihjäl tid eller?
Ja, lite dålig stil tycker jag allt :) De där Superbikeförarna är bara så dryga!

Torkel skrev:

superbike förare är "för fina" för att surfa på SH förstår du väl ;) de har inte tid med sånt, måste ragga sponsorer o shit hela dagarna...

håkan skrev:
superbike förare är "för fina" för att surfa på SH förstår du väl ;) de har inte tid med sånt, måste ragga sponsorer o shit hela dagarna...

Slår man en blick på ur många 05/06 det är i R600 så borde dom inte heller ha tid att sita här :va

björn

björn.e skrev:
Slår man en blick på ur många 05/06 det är i R600 så borde dom inte heller ha tid att sita här :va

björn

Gäller dom med 04:or med :7peta

SBK är en klass fylld med gamla gubbar som inte vet vad Internet är. Där har du förklaringen... :fakta

björn.e skrev:
Vet inte vad 04 står i men 05/06 är väll inte gratis :confused:

björn

sant :( men gav inte så mycket mer för min 05:a som du gav för din 04:a heller men visst några tusen blev det ju.

Polaren jagar en 05:a nu för att race:a med det blir ju inte så billigt precis med extra kåpor och fälgar mm...så vi hade tur som iaf fick våra klara för race

Gottis skrev:
sant :( men gav inte så mycket mer för min 05:a som du gav för din 04:a heller men visst några tusen blev det ju.

Polaren jagar en 05:a nu för att race:a med det blir ju inte så billigt precis med extra kåpor och fälgar mm...så vi hade tur som iaf fick våra klara för race

Jo, jag hadde ju en Kwack 05 på G men det blev helt enkelt för dyrt. Det är nog kostnader som det är :4skrika

björn

Säljer mina Kwak -05 fö 70... så det e ju ok. 95 mil e ju knappast något att bråka om :)

-04 CBR / GSXR 600 ligger på 55-65 för en rejsare.... så det e inte så stor skillnad. Om man köper en ny R6 för 115´ eller vad dom nu kostar... då börjar det bli lite dyrt.

Webspy skrev:
Säljer mina Kwak -05 fö 70... så det e ju ok. 95 mil e ju knappast något att bråka om :)

-04 CBR / GSXR 600 ligger på 55-65 för en rejsare.... så det e inte så stor skillnad. Om man köper en ny R6 för 115´ eller vad dom nu kostar... då börjar det bli lite dyrt.

Tja det beror ju på lite skillnaden för mig är nog större än min buget i år :3freak

björn

Webspy skrev:

är det race klara då lr bara i gatver :va

björn.e skrev:

björn
hmm... man lär ju bli hopplöst efter på sin -00a. Har ju inte direkt nån förarskicklighet att kompensera med :4skrika

Alicia skrev:
70 tusen är skampris för en 05:a.. man borde kunna få ut 80-85 för dom i orginalskick..

Bara att köpa då ju Alicia... letar efter en till CBR 600 05:a för samma pris själv så,max 70 i Gatversion Nämligen så Kava är ute slutet för våran del efter som den ska gå i ett Honda Team....lättare med samma cyklar bättre pris på delar och man kan låna delar av den andra cykeln om det skulle behövas

Swedie skrev:

Nästa säsong kommer bli riktigt kul :hihi Synd att det är så himmla långt dit bara :huvet

Lägg till 5 tusen och köp Swedies istället ;)

haha jag behöver ingen ny hoj.. tycker om min lilla pärla

Gottis skrev:
Bara att köpa då ju Alicia... letar efter en till CBR 600 05:a för samma pris själv så,max 70 i Gatversion Nämligen så Kava är ute slutet för våran del efter som den ska gå i ett Honda Team....lättare med samma cyklar bättre pris på delar och man kan låna delar av den andra cykeln om det skulle behövas

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back