Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alicia skrev:Lägg till 5 tusen och köp Swedies istället
haha jag behöver ingen ny hoj.. tycker om min lilla pärla
men oroa er inte ni går nog den snart såld vänta tills våren kommerMcFille skrev:Nu har du 31 600 Rookies på listan.![]()
Gottis skrev:Fan blir svårt att kvala in allså 31 600 måste va nytt rekord![]()
![]()
![]()
Over and out puss o go natt

Gottis skrev:plus femtusen för att typ hämta den![]()
Vi har redan snackat med honom och tycker det är för dyrt
Jag gav inte så mycket mer för min i slut ändan och då ingick extrafälgar,rengdäck,extra kåpsätt utöver det krachsetet som satt på,slipon,öhlins fjädrar fram,alla drev plus en massa reservdelar och så klart alla Gatkåpormen oroa er inte ni går nog den snart såld vänta tills våren kommer
Over and out puss o go natt
Björk säljer en R6-05 för 70' inkl fälgar, extradelar och alla originalgrejor på annonsforumet... hoppas det är lika bra priser på 06orna efter nästa säsongAlicia skrev:Men att folk säljer en 05:a plus alla extra delar för 70 tusen,
då är man i seriöst behov av pengar...

samuel w skrev:Björk säljer en R6-05 för 70' inkl fälgar, extradelar och alla originalgrejor på annonsforumet... hoppas det är lika bra priser på 06orna efter nästa säsong![]()
samuel w skrev:Björk säljer en R6-05 för 70' inkl fälgar, extradelar och alla originalgrejor på annonsforumet... hoppas det är lika bra priser på 06orna efter nästa säsong![]()
Swedie skrev:Lite stolt nästan, men spana in:
http://www.sporthoj.com/roadracing/
I Rookie 600 är det nästan 30 st förare listade.
Och i Rookie 1000 är det runt 25. Det är förbenat många!
Nästa år blir roligt! Inte för jag att är B-förare då, men ändå! Depån blir rolig!
samuel w skrev:hmm... man lär ju bli hopplöst efter på sin -00a. Har ju inte direkt nån förarskicklighet att kompensera med![]()
samuel w skrev:hmm... man lär ju bli hopplöst efter på sin -00a. Har ju inte direkt nån förarskicklighet att kompensera med![]()
Gottis skrev:är det race klara då lr bara i gatver![]()
SköntPenguin skrev:Nejdå, du är i gott sällskap. Vi blir iaf några pers på antika hojar som kan förnedra alla som spenderat sin förmögenhet på nyare hojar.![]()
Penguin skrev:Nejdå, du är i gott sällskap. Vi blir iaf några pers på antika hojar...![]()

oscar skrev:SBK är en klass fylld med gamla gubbar som inte vet vad Internet är. Där har du förklaringen...![]()
skål för den... |
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |