Sommarjobbs tråden

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Precis, du förtjänar ett vg, max.

En annan hade värsta sadisten till svensklärare så därför fick man bara vg. Anledningen till att jag inte fick mvg var tydligen att jag hade varit oseriös med att svara på frågor till vissa texter.

Texterna var berättelser på några sidor (runt 5) och frågorna var i stil med: Vad hette hans mamma? Var bodde dom? Hur var fårhållandet mellan pappan och dottern?

Man blir förbannad! :mad:
Låter som vår datorkunskaps-lärare. Vi hade 4 uppgifter och jag skrev VG+ på 3 av dom, starkt MVG på den 4:e, dessutom gjorde jag och några andra en datorbas som han blev grymt impad av. Ändå sätter han VG på mig. :mad:
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
just datakunskapen gled ja ganska bra på, gick inte på många lektioner då min lärare sa att han skulle säga till mig när sista området började som jag inte gjort prov på, fick aldrig höra han efter det och det var ett VG som stog i betyget men då är det tur att rektorn tycker om en, fick MVG i den kursen ganska snabbt jag började prata med henne
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Jag trodde folk var korkade och oseriösa i Testforumet, men ni bräcker dem med råge. :skrämd
 

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Var man än läser i 125 forumet så har heltids spammarna vart där...


Jag nämner inga namn!:rolleyes:
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Var man än läser i 125 forumet så har heltids spammarna vart där...


Jag nämner inga namn!:rolleyes:

38197-spam.jpg
 

jimmie_91

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Ort
vara
Hoj
dt125r -svart och röd
Om jag inte hittar sommarjobb. Så ska skolan fixa det, Men det blir nog troligt viss där jag praktiserade för dom tyckte jag skulle ringa i januari och söka. Men är lite osäker på vad för lön man ska kräva och hur lång tid man ska jobba, Men jag ska iallafall ringa och checka läget lite .

Någon som kan säga vad en normal lön ligger på i sommarjobb .
Mitt jobb kommer troligtviss bli ett tekniks jobb efter som det var vad jag fick göra på praon.
 

Fanjunkarn

Än så länge lever jag.
Gick med
24 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
Lever på hoppet om mellanklass
Jag är timanställd hos min granne som drivet ett eget företag. Gör allt möjligt. Messt moterings jobb och verkstads grejer. Men till sommarn så kanske jag får börja svetsa hos honom :banana

Bästa av allt är att jag inte har några fasta tider så jag har igentligen inga krav på mig hur mycke jag ska arbeta:)

Så med tanke på det så ska jag försöka skaffa ett till jobb i sommar. Håller på att kraffsa ihop nån form av ansökan just nu. Har tänkt att höra med ICA, Konsum och Haldex.
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Hur hittar man på bästa sätt sommarjobb och vilka som jobb rekommenderas?
 
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Nsr 125 -98, Yamaha xt 350 med yz 250 fram/bakfälg ,sving, och framgaffel
Jobbade som svetsare/montör förra året, och ska göra det iår också
Tjänade 50kkr förra sommaren med 95kr/h

Jobbar även alla lediga dagar och lov.
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Jag har skaffat jobb på biltema nu. hur roligt och hur gött som helst :tummenupp eftersom det är grejer man är intresserad av.
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
va kommer du tjäna där?

vanliga handelslönen, dvs som 17åring tjänra man 67,23 elr ngt sånt. 18år = 91.70 eller så. men + 100% ob på helgen, 50% på kvällar efter 6. så det blir gött med pengar om man jämför med restaurangbranchen.:tummenupp
 

DanielJ

Ny medlem
Gick med
25 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
övergav mitt telefonförsäljningsjobb och började med marknadsundersökningar istället. grymt mycket bättre jobb och en lön på 104kr/h helgtid plus provision plus semesterersättning, snittade igår och idag ca 125kr/h och allt som allt blev det strax under 2000:- denna helg :) skönt att ha jobb inför sommaren också..
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top