Snabba pengar!! (endast killar)

Man säger: "Den här såg jag förra veckan, när Freddan postade den".

Lasson skrev:
vadå då, kan man inte vara söt när man är äldre än 25? fan vilken diskriminering!

Jo det är du säkert, men Amerikanska och tyska 60-åriga snuskgubbar vill inte ha äldre pojkar än 25.

storleken HAR betydelse!

i annonsen säger de att det viktigaste är att killarna är söta, storlek/utseende på kuken har ingen betydelse. då kan man snabbt räkna ut att filmerna inte kommer göras för tjejer... att storleken inte har nån betydelse är bara nåt som sprids för att killar med små inte ska känna sig värdelösa. att killar gillar stora tuttar är ju ingen hemlighet! varför skulle annars så många tjejer operera sig?! (hur kom jag in på detta?! finns alltid nåt å reta upp sig på.. är storleksfixerad idag :p )

/en liten tjej med stora ******

Re: storleken HAR betydelse!

fridolina skrev:
att killar gillar stora tuttar är ju ingen hemlighet! varför skulle annars så många tjejer operera sig?! (hur kom jag in på detta?! finns alltid nåt å reta upp sig på.. är storleksfixerad idag :p )

/en liten tjej med stora ******

Jasså, det gör vi? Tycker hollywoodvarianten är grotesk och att opererade plastbimbos gör sig bäst hemma hos den bimbo som tycker om henne bara för att hon opererat sig...

Små tuttar ser smidigare ut, platsar bättre i en våtdräkt eller skinnställ samt i mina händer... hehe...

Givetvis är ju allt en kompromiss och för det mesta är tjejens tuttar sexiga, bara de tillhör någon vettig.

Som någon sade:
"Silicon säljer de på bauhaus, tänder du på det så får du gärna kakla om mitt badrum"

Re: Re: storleken HAR betydelse!

CalleE skrev:
Små tuttar ser smidigare ut, platsar bättre i en våtdräkt eller skinnställ samt i mina händer... hehe...

men sen har du ju onormalt små å feminina händer oxå... :crash

visst kan detvara sexigt med stora tuttar, men jag tycker det bästa e mindre tuttar, uppnosig....mumma...

Har man inga rattar är det synd :(
Då kan jag förstå operationer. Även de som vill förminska för att de anser sig ha för stora.

Opererar man sig för att man trivs bättre med det är det helt ok.

Killar opererar silikon i röven, magen, biceps, bröst och lår..... lika vanligt där med. Fast de killarna är det oftast riktigt synd om :rolleyes:

750RR

Re: Re: storleken HAR betydelse!

CalleE skrev:
Jasså, det gör vi? Tycker hollywoodvarianten är grotesk och att opererade plastbimbos gör sig bäst hemma hos den bimbo som tycker om henne bara för att hon opererat sig...

Givetvis är ju allt en kompromiss och för det mesta är tjejens tuttar sexiga, bara de tillhör någon vettig.

Som någon sade:
"Silicon säljer de på bauhaus, tänder du på det så får du gärna kakla om mitt badrum"

Tycker precis samma sak :fakta

Ja menar, hur skönt är det att krama en tjej om man inte når runt för att ******na är i vägen?

Killar opererar silikon i röven,
750RR [/B][/QUOTE]

E bara nyfiken på vad det skulle göra för nytta?. Skulle flickor gilla att en kille har ett silikonarsel som putar ut?. Jag e sugen på att skaffa ett men mitt skinnställ är tyvärr för tajt för att rymma mer än min lilla häck. :(

Finns killar som opererar in silikon i vaderna... :rolleyes:

Har själv blivit antastad av killar som undrar hur jag tränar mina vader... :confused:

Killarna får 4000:- medans dom som gör filmen tjänar för varje sålt ex... smart

Ravetrancer skrev:
visst kan detvara sexigt med stora tuttar, men jag tycker det bästa e mindre tuttar, uppnosig....mumma...

Ja, och som bekant är ju stora tuttar inte så uppnosiga, (utan hjälp), efter ett tag.
De verkar även va ett sat tyg att släpa runt på.

Rätt övertygad om att när man tar ur silikonpåsarna ur tjejerna påminner deras f.d. stolthet mest om två B&W kassar. :p
Fy fan för att binda sig vid att behöva operera sig MINST vart 10:e år, resten av livet :eek: (de måste byta påsarna)

Fredda66 skrev:
Så...
Nu så här i efterhand hur fan gick det? :D :D

//Fredda

Duktigt att stå ut så länge med denna plågoande till fråga. :blah

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...