*Jonte*
** Schteekare **

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Färgsättningen var lite intetsägande tycker jag. Stämmer bilden, ser ut att vara turkos eller nått över axlarna??? Färgerna var inte det rätta för en hårdförd knutte. Men men, smaken e ju som baken. Men det hela kanske väger över med ett bra pris, rätt storlek mm. Själv har jag ett neonglatt dainese-ställ, som inte heller går av för hackor. My 50 cent.
Jonte*FZ6 skrev:Svart, vit & grå.![]()
Vill inte ha för skrikigt, kommer ha en svart hoj rakt igenom även motor`n![]()
Jonte*FZ6 skrev:Kom igen nu, fanns bara en jacka kvar så jag måste nog knipa det ihelgen annars kanske det ryker!!!
All kritik är välkommen,
Jonte*FZ6 skrev:Kom igen nu, fanns bara en jacka kvar så jag måste nog knipa det ihelgen annars kanske det ryker!!!
All kritik är välkommen,

Classe skrev:Det ser ut att sitta för löst...Skinn töjer sig en hel del. Köp det tajtaste stället du får på dig annars lär det fladdra rätt bra av fartvinden i sommar...
Neutral skrev:Är det retro-design eller? Så där såg ställen ut på 80-talet...har jag hört.![]()
helt ärligt ,5500:- e inte lite pengar,du kan få en fin ställ för dom pengarna.denna ställ fall inte mig i smaken allafall.mitt råd kolla i blocket eller annonserna här på sh du har ju några månader på dig innan våren.that my 500 rials.sov göttJonte*FZ6 skrev:Var inte alla ställ röda/vita alt. blåa/vita då ?!![]()
Kul med lite feedback iallafall, blir nog till att sova på saken. Synd att man inte är ekonomiskt oberoende o kan ta vad man vill o sen titta på prisHar dock en sprojtans hoj som väntar i vår!!
![]()
Jonte*FZ6 skrev:fanns inga mindre byxor kvar, detta är strlk. 52, var små överallt utom i lårpartiet, alltid e`det nåt.
Grymma benpass på gymmet fram till våren kanske!![]()
Min första tanke när jag såg bilden var Jofama på 80-talet. Kolla annonsen:Jonte*FZ6 skrev:Var inte alla ställ röda/vita alt. blåa/vita då ?!![]()
Janne F skrev:Har du kollat Lelles i Uppsala? De brukar ha bra priser på ställ som inte är årets modell. Köpte mitt för 4700:- (50%). Tycker också som några andra att det du har på dig på bilden ser lite stort ut, jag fick kämpa för att få på mitt, det töjer sig bra mycket mer än man tror.
Jonte*FZ6 skrev:PS: Kan man radera en tråd, har fått de jag behövde!![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!