Smakråd på Daineseställ!

som några föregående talare så tycker jag det sitter för slappt i röven och jackan me. Det kommer se ut som du skitit ner dig, samt blivigt gravid eller blivit fet när du töjt stället... Köp ett som sitter slimmat då blir de bäst i slut ändan....

///Micke

Janne F skrev:
Har du kollat Lelles i Uppsala? De brukar ha bra priser på ställ som inte är årets modell. Köpte mitt för 4700:- (50%). Tycker också som några andra att det du har på dig på bilden ser lite stort ut, jag fick kämpa för att få på mitt, det töjer sig bra mycket mer än man tror.

Jag har oxå köpt mitt skinnställ på Lelles. Till ett väldigt bra pris. Gav 4000:- för det. Och det hade kostat 8000:-.
Var in där i torsdags en snabbis. Dom hade massor av skinnställ till bra priser. :tummenupp

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Jag har oxå köpt mitt skinnställ på Lelles. Till ett väldigt bra pris. Gav 4000:- för det. Och det hade kostat 8000:-.
Var in där i torsdags en snabbis. Dom hade massor av skinnställ till bra priser. :tummenupp

// Lena

Har du handlat hoj också?

Jonte*FZ6 skrev:
Så får det bli !! :tummenupp

Var där för nån vecka sedan och skulle köpa ställ..Monza som de hade för 4900 fanns inte i våra storlekar så vi fick andra Dainese ställ för samma pris...så titta du på ett reaställ du med ;)
Mvh Micke

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back