Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undrar varför de inte tillverkar en ryggsäck med inbyggt bikakeskydd, det hade varit najs
Boblbee ryggsäckarna har väl inbyggt ryggskydd (är godkända som ryggskydd) om jag inte minns fel. Men jag vet inte hur deras är uppbyggt, varför just en bikakeuppbyggnad förresten?
Undrar varför de inte tillverkar en ryggsäck med inbyggt bikakeskydd, det hade varit najs
Hmm, jag inte tänkt på det från den synvinkeln. Jag krashade för snart 2V sen, och landade på ryggsäcken. Krossade min fina systemkamera, tur att jag hade ryggskydd också, hade inte ens ett blåmärke på ryggenJag ryser när jag ser ryggsäckar på Mc.
Även om innehållet skulle var mjukt. Jag föreställer mig att landa på den puckeln och öka sträcka innan huvudet som en pisksnärt har böjts bakåt och hjälmen slår i marken.
/Kenneth
Hmm, jag inte tänkt på det från den synvinkeln. Jag krashade för snart 2V sen, och landade på ryggsäcken. Krossade min fina systemkamera, tur att jag hade ryggskydd också, hade inte ens ett blåmärke på ryggen![]()
Cordura är skönt...annars är det bara att sätta igång och träna och fylla ställen igen ..med muskler denna gång...ska iaf jag försöka göra under vintern...
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |