Skriv-vad-du-vill-tråden

Burr,, ja riktigt kallt var det..
Go Morgon förresten. :yoparty

Idag blev det bil till jobbet... bävar redan för kundbesök... usch för att köra bil.
Men det blir å andra sidan lite svårt att få med en färglaser, två bärbara, en stationär, en skärm och lite annat shit på hojen.

Det är banne mig så att jag önskar jag hade råd att ha två hojar och då en offroadare man kunde köra på vintern med... då skulle det bli bil bara i nödfall.

Idag blev det bil till jobbet... bävar redan för kundbesök... usch för att köra bil.
Men det blir å andra sidan lite svårt att få med en färglaser, två bärbara, en stationär, en skärm och lite annat shit på hojen.

Det är banne mig så att jag önskar jag hade råd att ha två hojar och då en offroadare man kunde köra på vintern med... då skulle det bli bil bara i nödfall.

De e väl bara att ta sig råd!!!

Gooooo mooorrrron - sista dan på utbildning idag och sedan åter jobbet för tre dagar!!

Yeay... Ptja, då pappaledigt inte riktigt gör att kassan blir så mycket fetare så är det inte så enkelt att bara ta sig råd... sist jag var pappaledig så betydde det ca 10k mindre i månaden netto.

Bara att se över sin ekonomi om man verkligen vill ha något - så till i vår kommer det att stå en SLK i mitt garage!!!:tummenupp

jo, så är det för det mesta. Men ibland får man försaka saker också då man inser att pengarna inte finns. Så just nu får det räcka med en hoj.

Härligt med SLK, det är grejer det. :)

Gomorron!

@Pluggen: Jag sa inte ett ord om att det var måndag igår ;)

@Izah: Fått nåt besked om långtbortistan?

Brrrr...kallt ute..nee skiter i att jobba idag..hävdar att det e för kallt ute..

återgår till varma sängen med min kaffekopp..:D

Brrrr...kallt ute..nee skiter i att jobba idag..hävdar att det e för kallt ute..

återgår till varma sängen med min kaffekopp..:D
Precis så är det! Fast jag jobbar. I sängen. Tills det blir lite varmare så jag kan gå till kontoret utan att frysa. I juli kanske? :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!