Skriv-vad-du-vill-tråden

Eradi o Pluggen o Thygod... Snyggt att ni kommer för att ädelt försvara Puckot genom att chikanera mig, men den pajsaren kan väl klara sig själv va?

Tror jag kan skilja på sill o pussy. Ialla fall i färskt tillstånd...

Eradi o Pluggen o Thygod... Snyggt att ni kommer för att ädelt försvara Puckot genom att chikanera mig, men den pajsaren kan väl klara sig själv va?

Klara sig själv?? Den nersupna lilla thinnerdoftande snickarjefveln??
Självklart! han tillhör ju helt klart en av de mer störda här...
Och det i sig säger inte lite... Och inte han heller... :hihi

Fast jag är ju tvungen... I owe him... :gråta

:D

jaa alla här e väl mer el mindre ADHD / bokstavsbarn,personlighetsklyvning osv osv :fakta :mattias

Gravade problem?:tungan

:rofl:rofl:rofl:rofl

Avsikten var inte att chikanera dig...:rodnar Och precis som Thyg0d säger så är "El Pucko Grande" En av dom trasigaste i den här tråden och kan försvara sig själv...
jaa alla här e väl mer el mindre ADHD / bokstavsbarn,personlighetsklyvning osv osv :fakta :mattias

Nja, inte dom som är nya här... Det är dom vi får jobba med för att dom ska bli som resten av oss...:crash:crash:brynad

Last edited:
:rofl:rofl:rofl:rofl

Avsikten var inte att chikanera dig...:rodnar Och precis som Thyg0d säger så är "El Pucko Grande" En av dom trasigaste i den här tråden och kan försvara sig själv...

Nja, inte dom som är nya här... Det är dom vi får jobba med för att dom ska bli som resten av oss...:crash:crash:brynad

iof fast det räcker med att träffa och umgås med pucken el thyg0d så blir man rätt vriden och skadad efter ngr få minuter..:mattias :D

Du äger inte ett skit.
Inte ens dynan till din bakongsoffa för den har jag !:arsele

Tomten på Loftet ska också passa sig annars häller jag arsenik i din droppställning !:D

Lagt ut ditt CW ser jag.
Söker du jobb?:arsele

Last edited:
När jag kommer till jobbet en timme för tidigt belönas med att få åka hem en timme senare borde det väl betyda att jag borde gå tidigare de dagar jag kommer försent, eller?

Sitter och gör något så ovanligt som att spana på pingisracketar... vi har skaffat pingisbord på jobbet och nu skall det upp en turnering, man kan ju inte spela med vanliga rack då ju... :)

Du äger inte ett skit.
Inte ens dynan till din bakongsoffa för den har jag !:arsele

Tomten på Loftet ska också passa sig annars häller jag arsenik i din droppställning !:D

Lagt ut ditt CW ser jag.
Söker du jobb?:arsele

först måste snickarsloken lära sig rättstavning..CV ( CV står för Curriculum Vitae, som är latin för levnadsteckning. )

Vitae stavas inte med W..:fakta

Jobb..nee har det lite för bra just nu..idag jobbades det i hela 32 min..:mattias

imorgon nada..

men om ngn har behov att studera ngn med mina personlighetsklyvningar,ADHD, PM tack..:D

undrar hur sjuka vi skulle bli om vi alla träffades och tog ngr öl ??
Var det inte det vi skulle ha Måndagsklubben till? :va

Jag går och lajvar nu. Upp över axeln bara. :tuttar

först måste snickarsloken lära sig rättstavning..CV ( CV står för Curriculum Vitae, som är latin för levnadsteckning. )

Vitae stavas inte med W..:fakta
Jag som trodde det var WC han menade, vilket skulle passa alldeles utmärkt med tanke på hur mycket skit den där snickarjefelen producerar i form av mundiarré. :glömdet

Last edited:
God morgon på er..
Nu har halva veckan gått. :yoparty
Nu är det höst känns det som, Mån-Tis skrapa rutan, Idag regnar det.. :huvet

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla