Skriv-vad-du-vill-tråden

Precis så är det! Fast jag jobbar. I sängen. Tills det blir lite varmare så jag kan gå till kontoret utan att frysa. I juli kanske? :)

precis..jag,min kaffekopp ( kanske skulle flytta in kaffekokaren i sovrummet ),laptopen och mobilen,blackberryn,och den är iföönen.

kan göra allt från sängen nu..:fakta :mattias

precis..jag,min kaffekopp ( kanske skulle flytta in kaffekokaren i sovrummet ),laptopen och mobilen,blackberryn,och den är iföönen.

kan göra allt från sängen nu..:fakta :mattias
:fakta :mattias :tummenupp

Det enda jag saknar är faktiskt möjligheten att ha videokonferens via datorn istället, så slapp jag åka till kontoret alls. :D Det måste jag be dem fixa. :yoparty

Var det nån som sa liveshow???

:hihi

Ja just ja.. Gomorron!

Om den här veckan inte shapear upp sig snart så sk!ter jag i att gå till jobbet resten av den... Kan folk bara vara så vänliga och faktiskt göra som jag säger?? Typ svara på mail, fixa saker så jag kan jobba, komma när man ber dom osv osv..

Faen... Man kanske skulle sätta sig och ta bort datorkonton ur AD:t... :D
Kommer du inte inom 5 minuter så fimpar jag din maskin... :hihi

Last edited:
Var det nån som sa liveshow???

Ja just ja.. Gomorron!

Om den här veckan inte shapear upp sig snart så sk!ter jag i att gå till jobbet resten av den... Kan folk bara vara så vänliga och faktiskt göra som jag säger?? Typ svara på mail, fixa saker så jag kan jobba, komma när man ber dom osv osv..

:tuttar:tuttar:D:tuttar:D:tuttar

Låter jobbigt...tur att man e sin egen shhhcccceeeefffff...

man gör oftast som man själv säger..:Bugar:yoparty

Ja, det är klart, men INGET SNUSK!!!! :6surkart

Jag sa' ju inget snusk. :mad:

meeehhh bjud till lite nu...:tuttar:D

Last edited:

Start / Kör / 'cmd' [enter] Net Send [datornamn] Kom till mitt rum inom 5 minuter. This message will publish your browser history otherwise! :yoparty

Du är duktig du, jag gör sällan som jag själv säger. Jag är för lat. :rolleyes:

Nicotin skrev:
Förvisso brukar jag bli kallad för snusktant, men det är mest för att hjärnan och tungan är snabbkopplade. Utan censurfilter. :huvet

Ja, det är klart, men INGET SNUSK!!!! :6surkart
Jag sa' ju inget snusk. :mad:

Trååååååkig... :tungan
Kolla på alla fjortisar... Dom slänger ju upp tuttarna hela tiden på nätet...

Jupps... Det är riktigt nice men va faen...
det hjälper ju inte när man ska hjälpa folk som skriker
och när man vill hjälpa så har dom inte tid...
Men har dom inte tid att få hjälp så har dom ork att ha det trasigt också... :D

Start / Kör / 'cmd' [enter] Net Send [datornamn] Kom till mitt rum inom 5 minuter. This message will publish your browser history otherwise! :yoparty

Vadå [datornamn] [ALL] heter det väl...
:skrattaåt

Då kommer jag helt magiskt att ha en 300 pers vid dörren så kan jag välja och vraka... :hihi

Du fuskar gubbjävel !
När man uppnått din ålder så har ju ett späcklager av guds nåde växt till sig så du känner ju inte ens av permafrosten !:mad:

Å du din luffare är ju både såpass spritmarinerad och thinneromtöcknad så du borde palla en frostnatt bättre än ett sibiriskt fyllo... Å dom kan stå upp fast dom är medvetslösa. jag vet, jag har försökt supa med ryssar å dom vinner varenda gång...:yoparty

Bygg vidare på dina projekt du istället så kör jag hoj, verkar va en bra rollfördelning:Bugar

En av dom (kommer inte ihåg vilken) var hemma hos oss en gång och hämtade en räv vi tagit hand om. Den hade blivit påkörd av tåget ett par hundra meter från vårat hus och min kära far och jag tog en filt som vi virade in den i och sen bar jag den till vårat garage som den fick bo i över natten. :)

Försökte hitta en bild på den som jag vet ska finnas i min dator men hittade inte. D: Ni får nöja er med en drogad katt istället.

Inte lätt att skilja på Silly & Pussy...:tuttar

Last edited:
Morgon.
Jaktsäsong på skatjeflar var det året runt, men hur är det med dito för sopgubbar som väsnas en halvtimme innan klockan ska till att ringa? :huvet :machinegu

Inga pengar har jag heller så kan inte köpa min morgonbulle! D: Detta artar sej till en mindre bra dag...

:skrattaåt

Last edited:
Ja, stackars små barn. Jag är också 14-is, Trettio-14. Jag får väl slänga upp tuttarna jag också... på axeln. :lol

DET var det inte JAG som sa... :D

Å du din luffare är ju både såpass spritmarinerad och thinneromtöcknad så du borde palla en frostnatt bättre än ett sibiriskt fyllo... Å dom kan stå upp fast dom är medvetslösa. jag vet, jag har försökt supa med ryssar å dom vinner varenda gång...:yoparty

Bygg vidare på dina projekt du istället så kör jag hoj, verkar va en bra rollfördelning:Bugar

App app app...
Glykol värmer inte motorn på hojen heller..
Må vara att Pucken aldrig kommer gå att frysa ner till eftervärlden men frysa kan han göra iaf...
Men varför man skulle vilja bevara han till eftervärlden förstår jag inte dock :va
Kanske som avskräckande exempel... :tungan :hihi

Kan du inte skilja på en sill och en pussy så har du grava problem min herre...

Ja, stackars små barn. Jag är också 14-is, Trettio-14. Jag får väl slänga upp tuttarna jag också... på axeln. :lol

2 st spännband och 2 st nät..boom du e 20 igen..:tummenupp:tuttar:D

App app app...
Må vara att Pucken aldrig kommer gå att frysa ner till eftervärlden men frysa kan han göra iaf...
Men varför man skulle vilja bevara han till eftervärlden förstår jag inte dock :va

muhahahahahahaha

Last edited:

App app app...

Gravade problem?:tungan

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla