Skriv-vad-du-vill-tråden

pyttepenis och pansarpung
D.v.s. SKETAKALLT! :D

jamen då var det sommarhagel...
Det är skillnad... Vinter/kalltsomsatanhagel är inte lika kul! :tungan

PyttePen.... Pytt... P... nej, kan fan inte ens stava till det. :D

Just det, by the way... ni vet, jag har ju lyckats köra så "lite" den här säsongen när jag varit pappaledig... det blev väl en minskning med 3-4ggr färre mil när jag började jobba.
Nästa säsong ser inte bättre ut, då jobbar jag nästan hela säsongen förutom semester då då... fast säsongen 2011... då jäklar... då är jag pappaledig igen... hela säsongen (nästan i alla fall). :D

Last edited:
Faen, jag trodde Nicotin skulle vara först med den kommentaren men tydligen så har lillfjanten legat av sig... Eller så jobbar han faktiskt för en gångs skull... :hihi

har faktiskt jobbet idag..:fakta

hårt och slitsamnt..imorgon el " hemma kontor " för att ta igen mig från dagens äventyr..:D

DET skulle väl vara en högodsare?:D

ap ap ap ni skulle ha satsat..jag jobbade idag..i hela 2 timmar..:stoltlöneslav

Last edited:
Yasha, Måndagsklubben låter bra :tummenupp Ska vi börja när vädret tillåter att man kan ta med bågarna å ställa dem utanför TGIs då?

Har förhoppningsvis hittat mig en Gixxer nu som skulle kunna funka, skulle återkomma om 10 dagar då han ville fixa lite småpill innan han säljer den :)

I övrigt måste jag säga att denna MÅNDAG än så länge vart helt okey, hade en bra dag på jobbet så va fan! :banana

Yasha, Måndagsklubben låter bra :tummenupp Ska vi börja när vädret tillåter att man kan ta med bågarna å ställa dem utanför TGIs då?

Har förhoppningsvis hittat mig en Gixxer nu som skulle kunna funka, skulle återkomma om 10 dagar då han ville fixa lite småpill innan han säljer den :)

I övrigt måste jag säga att denna MÅNDAG än så länge vart helt okey, hade en bra dag på jobbet så va fan! :banana

grattinerar..

gixxer R1000 är ju bästa hojen..:yoparty:D

Tunnisar... Det är väl minst en månad kvar på säsongen! Underställ på var det...

Tunnisar... Det är väl minst en månad kvar på säsongen! Underställ på var det...

Du fuskar gubbjävel !
När man uppnått din ålder så har ju ett späcklager av guds nåde växt till sig så du känner ju inte ens av permafrosten !:mad:

Du kan FETHAJJA att det blir åka om det inte ligger snö på backen när bågen kommer!!! :yoparty Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder... Förutsättningen är dock att underlaget inte ska vara anledning till å lägga hojjen :P Så nu får oktober se till å hålla sig torrt så jag hinner känna LITE iaf!

grattinerar..

gixxer R1000 är ju bästa hojen..:yoparty:D

AJ NÖUV! ;) Nu får man bara hoppas på att den lever upp till förväntningarna - just den här bågen alltså, gixxer rent allmänt ligger mig redan kärt ;) Så om drygt 14dagar vet jag om det blir en båge ståendes över vintern eller om jag behöver handla till "överpris" i vår :Bugar

Slog precis ihjäl en geting eller nåt på mitt rum med Duells-katalogen (Tur den duger till nåt iaf). :smasha

Bifogat

• DSC00804.jpg
    DSC00804.jpg
    224 KB · Visningar: 30
djurmisshandel...:nakkstottdirrekt..:D

tänk vad lilli och sussi skulle säga om det där..:Bugar

En av dom (kommer inte ihåg vilken) var hemma hos oss en gång och hämtade en räv vi tagit hand om. Den hade blivit påkörd av tåget ett par hundra meter från vårat hus och min kära far och jag tog en filt som vi virade in den i och sen bar jag den till vårat garage som den fick bo i över natten. :)

Försökte hitta en bild på den som jag vet ska finnas i min dator men hittade inte. D: Ni får nöja er med en drogad katt istället.

Bifogat

• IMG_0079.jpg
    IMG_0079.jpg
    196 KB · Visningar: 36
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti