Skriv-vad-du-vill-tråden

Ååååhhhh nu drar vi igång med MÅNDAGSÄLSKAR Klubben..

Nu e det ju snart måndag..bästa dagen på veckan..:Bugar:Bugar :D:D:D

Känner ni?
Bulldoften?

Kanelbullar, vaniljdito och amerikanska sticky buns med glasyr klara.

:D

Hur var det nu det här med att dela med sej. D:
Får köpa bullar i plugget imorrn. Jag är jättenyttig. Äter ingen frukost eftersom jag inte pallar att äta direkt jag gått upp så äter frukost på förmiddagsrasten. Festis och bulle. :gnissla

Blir ordentlig lunch iallafall.

Jag tycker vi bestämmer en måndag i oktober, som vi kör måndagspub på TGI Friday's!

Vad sägs om den 19:e eller den 26:e? :banana

Vad har du för jobb där man kan supa till det en måndag!?! :gnissla
Jag är på om vi börjar vid 15.30 när jag precis kommit hem :D Sen ere rullavstånd när jag bör rulla hem (ja det är ju faktiskt kullerbytteavstånd hem) å lägga mig :banana

Vad har du för jobb där man kan supa till det en måndag!?! :gnissla
Jag är på om vi börjar vid 15.30 när jag precis kommit hem :D Sen ere rullavstånd när jag bör rulla hem (ja det är ju faktiskt kullerbytteavstånd hem) å lägga mig :banana

*haha* Vi kan börja när som för min del. :tummenupp
Hur mycket man super är väl upp till var och en?!? :va

Om vi kallar det för Måndags-AW, blir det bättre då? :krama

Flex och jobba-hemma-dag är bra att ha iaf. :D

*haha* Vi kan börja när som för min del. :tummenupp
Hur mycket man super är väl upp till var och en?!? :va

Om vi kallar det för Måndags-AW, blir det bättre då? :krama

Flex och jobba-hemma-dag är bra att ha iaf. :D

Ska iofs påpeka att det inte är några större problem för min del vilket som - jag e ju nykterist :tummenner (pajjade levern för ett par år sen) Så jag e nog på närsom, men de e ju upp tidigt till jobbet var dag så man pallar ju tyvärr inte å va ute hela nätterna under vardagar :(

Måndags-AW sounds good iaf ;)

Flex å jobba hemma har vi diskuterat att prova på jobbet - undrar vad trafikledning och alla kunder skulle tycka :banana:rofl

EDIT: å på tal om jobb så ere FAN strax dags för måndag igen! Så nu ere dags å hoppa i lopplådan! GONATT allesammans!

Då har du ju en bra "gömma"... Som om det inte var med flit du har det kvar?!? :D

Behöver faktiskt inte gömma något, som du själv skrev - 2 barn = 2 hojar -

Dock försöker Hanna intala mig att hon aldrig gått med på något sånt avtal. Med tanke på att jag ska skriva på papprena för faderskapet för Alva på torsdag så lär hon ändra sig om hon inte vill att min sjuka sida kommer fram när de börjat ställa massa frågor......

- Nej då var inte jag hemma, jag var iväg 6 månader vid den tidpunkten ...... :D

...
Måndags-AW sounds good iaf ;)

...

EDIT: å på tal om jobb så ere FAN strax dags för måndag igen! Så nu ere dags å hoppa i lopplådan! GONATT allesammans!

Måndagsklubben. Jag vaknade och insåg att det är det vår måndagspubsaktivitet måste heta. Och vi ska inte festa hela natten, vi ska äta mat, dricka vad vi vill och fira att det är måndag och se'n gå hem och sova sött så vi orkar till våra älskade arbeten även på tisdagen. :rolleyes:

- Nej då var inte jag hemma, jag var iväg 6 månader vid den tidpunkten ...... :D
Du är en mycket sjuk man. :Bugar

Last edited:
Gooood MORGON..

DET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAG..

Tjoohoo festival stämningen är på topp...

Tjooohoooooo jiipppiiiiiiii...

Jag tycker vi bestämmer en måndag i oktober, som vi kör måndagspub på TGI Friday's!

Vad sägs om den 19:e eller den 26:e? :banana

Ähh vadå..måste det enda datumet ta ut det andra ??

Kan väl köra båda dagarna..:banana:banana

Pluggen får VIP bordet och VIP service och VIP medlemsskap tillsammans med thyg0d..:D:D

Äntligen MÅNDAG!!!
En hel arbetsvecka hägrar:D:yoparty

Har äntligen flyttat in i huset under helgen också. .. JIPPIE!!!

Kan det bli bättre!:confused::näsblod

Alldeles snart är det massage dax.. Vi hörs kamrater. :Bugar

Last edited:
Morgon.

Nu börjar det snart vara för kallt för att köra hoj på mornarna... hojen protesterade lite imorse men till slut så. :)

Morgon.

Nu börjar det snart vara för kallt för att köra hoj på mornarna... hojen protesterade lite imorse men till slut så. :)

Du tror inte att din motorcykel försöker säga dig något?

Ähh vadå..måste det enda datumet ta ut det andra ??

Kan väl köra båda dagarna..:banana:banana

Pluggen får VIP bordet och VIP service och VIP medlemsskap tillsammans med thyg0d..:D:D

Tihi... Fniss... Vad äter du för medicin?

Last edited:
Morgon.
Slapp bli väckt av både sopgubbar och skatjeflar imorse. Däremot var det nån illvillig jävel som ställt mobilen på att ringa vid halv åtta. Sömnen var ju inte det bästa eftersom jag vaknade varannan timme och tog ett tag att somna om. :rolleyes: Jag som trodde jag skulle vänja mej av med det när jag inte längre har en katt som tycker att 4 på morgonen är en lagom tidpunk att väcka mej så jag kan släppa ut honom. Tillslut så vaknar man ju själv vid 4 fast katten inte gjorde det... :rolleyes:

Whutevah. Fikarast nu med cola och bulle! :tummenupp

Du tror inte att din motorcykel försöker säga dig något?

Tihi... Fniss... Vad äter du för medicin?

först ett par röda..sen måste jag ta dom blåa..sen för mitt thinner beroende måste jag ta gula tabletter..

Sen så käkar mitt andra jag både svarta,gula,och även vita med en massa röda trianglar på..:D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti