Skriv-vad-du-vill-tråden

Nej nu är det sängen som gäller.
Fan vad jag känner mej vuxen (gammal?) som går till sängs innan halv tolv... :va

Hursom.

:trött

Äntligen är det helg för mig.
Varit i Uppsala hela dagen och tagit hand om kunder..
Har hunnit både coacha hockey och se hockey. Se Almtuna slå Leksand med
5-0, det ni grabbar och tjejer,,
Men är nu hemma igen. Hick... hick,,, dax att sova så man kan flytta in möblerna i huset imorgon.. :yoparty

Säger bara ÄNTLIGEN!!:D:tuttar:tummenupp

Morrn morrn.

Är man helt galen om man kollar på hojtäcket, ser att det är frusen frost på det och funderar på att köra hoj lite senare på dagen? :)

Gooooooodmorgon!
Får jag bara fråga: När är det jaktsäsong på skatjävlar som väcker en halv sex på en lördagsmorgon?

Morrn morrn.

Är man helt galen om man kollar på hojtäcket, ser att det är frusen frost på det och funderar på att köra hoj lite senare på dagen? :)

Näää. Blir ju varmare under dagen. ;)

Gooooooodmorgon!
Får jag bara fråga: När är det jaktsäsong på skatjävlar som väcker en halv sex på en lördagsmorgon?

Året runt..!!!!:kulspruta

GOMORRN föresten! :)

(btw. dit jag flyttat nu så har jag tack å lov inga träd i höjd med lägenheten, och sätter dom sig på balkongen kan dom räkna med en ond bråd död...:mad:)

:) - 3,5 i natt och jag hoppades på snö. Men den kommer nog snart :yoparty

SNÖ och pulka rejs snart
:blah:hoppa

Året runt..!!!!:kulspruta

GOMORRN föresten! :)

(btw. dit jag flyttat nu så har jag tack å lov inga träd i höjd med lägenheten, och sätter dom sig på balkongen kan dom räkna med en ond bråd död...:mad:)

Fan vad bra! Bara införskaffa hagelbössa med andra ord. :kulspruta

Lyx. D:
Hemma i Vallentuna så har jag inte en tall, utan en hel jävla skog där skator gärna sitter och sjunger senerad vid okristliga tider på dygnet. Sen flyttar man till Bollmora och visst fan är det träd här men de står inte direkt utanför mitt fönster.
Däremot så finns det ett plåttak strax brevid fönstret som det går utmärkt att sitta på. Fint klapper blir det av deras klor också... D: :brinnerup :huvet

:) - 3,5 i natt och jag hoppades på snö. Men den kommer nog snart :yoparty

SNÖ och pulka rejs snart
:blah:hoppa

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1729353/nu-kommer-ovadret <-<-<---- Snart så. :p
Nu får vi snart se "nya" rubriker av detta "fruktansvärda snökaos" som varje år "överraskar" Stockholmarna. Lika mycket humor varje gång. :D

Pulkarace på Mosebacke?
Skateboard rekommenderas.

mvh//brunt slask

:D de är inte nån utmaning att åka skateboard så pulka blir de :)

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1729353/nu-kommer-ovadret <-<-<---- Snart så. :p
Nu får vi snart se "nya" rubriker av detta "fruktansvärda snökaos" som varje år "överraskar" Stockholmarna. Lika mycket humor varje gång. :D

:D:rolleyes: Ja de är sann humor en gång varje år när de står över alla löpsedlarna "SNÖ KAOS I STOCKHOLM" :va man undrar ju lite om alla glömmer att de kommer snö och jag vill inte kalla 2 cm snö kaos :) när de är 2 METER kan vi börja diskutera :)

SSSSSSSSSSSSSSSSSNNNNNNNNNNNNNNNNNNNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnnnn

:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:banana:banana:banana

Last edited:
Eradi, det var ett par skator som fick möta vredet av en helgtrött Richie när jag bodde i Kista! Så jag är rätt glad att det är så lite fåglar i stan! :tummenupp
I kista var det mer okey att gå runt med vapen å skjuta hej vilt ;) Annat här i stan, folk kan ju bli oroliga :D

Å till er jävlar som önskar snö, usch å fy!!! Sluta svär! Mitt jobb blir inte direkt lättare att genomföra när alla idioter som inte kan köra bil sommartid ger sig ut å ska FÖRSÖKA köra vintertid misslyckas! Gahh *avsky vintern!!!*

Nä, nu känner jag att jag e lite för negativ... Lite kärlek på det här bara så :) :tuttar

Köp ett kraftigt luftgevär istället, det låter mycket mindre...

MEN Pluggen förihelvete............inge effektivt.
Med enna 12 kalibrig hagelbrakare kan du wejsta 3-4 stycken på varja smäll.

BTW, en sån här regning dag så gör du säkert inte så mycket.
Skickar en liten rolig idé till hur Nicotins framtida hoj kan se ut.....:D

Idag är det kanelbullens dag. Inte för att det spelar ngn roll, egentligen, vilken dag det är för det går att äta kanelbullar varje dag. Men... här ska det bakas. Jag har dock fått order att även baka vaniljbullar, så here we go.

Jag sms:ar över lite kanelbulledoft till er om ett par timmar. :D

Idag är det kanelbullens dag. Inte för att det spelar ngn roll, egentligen, vilken dag det är för det går att äta kanelbullar varje dag. Men... här ska det bakas. Jag har dock fått order att även baka vaniljbullar, så here we go.

Jag sms:ar över lite kanelbulledoft till er om ett par timmar. :D

vadååå du bjuder inte till med öppet hus och bullar och kaffe ?? :snåljop:D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP