Skriv-vad-du-vill-tråden

Kostar säkert pengar... sånt har vi tydligen inte råd med på min firma...
Här hackar vi DOS för hand via notepad för att förenkla installationer... :va

Som jag fått förklarat för mig, vill man bevara sin ställning som (MS)ITgud så är det PowerShell som gäller.

http://www.microsoft.com/windowsserver2003/technologies/management/powershell/default.mspx

Som nån Exchangegud skrev nånstans... 50% av det mest väsentliga för exchange kan du bara göra via PowerShell... finns alltså inte ens nåt GUI för de funktionerna.

Last edited:
Får man skriva på främmande språk som alla inte förstår? Jag kan inte Nördiska. D:

Förövrigt kan jag meddela att mardrömmarna jag pratade om har börjat ge sej till känna. Varjefall hade jag en igårnatt. Kommer inte ihåg mer än att jag var jagad av nåt och när jag vaknade kunde jag svära på att jag hörde vad det nu var som jagade mej klänga på min skrivbordsstol. :gnissla
Nu inatt så hade jag bara bizarra drömmar som gjorde att jag vaknade varje timme och inte kunde somna om på ett tag. Kommer inte ihåg så mycket mer än att en av drömmarna handlade om räfflade vägar... :va
Var helt konstig i huvudet av sömnbrist när jag vaknade så höll mej hemma vilket visade sej vara ett smart drag när min rumskompis bjöd mej på nybakade scones! :banana

Eradi: Härligt med lite omtanke... trist med mardrömmarna bara.

Själv har jag varit och köpt pingisrack... känns helt bisarrt och lite nostalgi att prata pingis... hehe.

Själv har jag varit och köpt pingisrack... känns helt bisarrt och lite nostalgi att prata pingis... hehe.

:skrattaåt
Ja det var verkligen ett tag sen du... :D
Och där bevisade man precis att man måste använda kryckor för att benskörheten har slagit till... :hihi

:skrattaåt
Ja det var verkligen ett tag sen du... :D
Och där bevisade man precis att man måste använda kryckor för att benskörheten har slagit till... :hihi

Jo, när jag gick upp i förra veckan för att spela lite och insåg hur kass jag var så räknade jag lite, det var bara 18år sedan jag spelade sist... DAMNIT!
Men två luncher senare så var takterna tillbaka och nu skruvas det för fullt... kul som fan! :)

PLUGGEEEEEEEEN!!!

Nu har vi det svart på vitt!

Facebook har bevisat att Måndagar är tråkigast!
http://www.idg.se/2.1085/1.257915/facebook-bevisar--mandagar-ar-trakigast

Last edited:
Apropå måndagar. De kan vara djävulska...
Jag har just varit hos doktorn och vet ni vad, han ville varken trepanera eller lobotomera, det var tydligen bara migrän... Varit som bakis tisdag och onsdag, mer borta än vanligt i skallen.
Känns lite b att det inte var värre... Trodde jag skulle dö i måndags, såg dubbelt mådde illa yrslig och var tvungen att gå o lägga mig... Skrämde slag på halva jobbet, jag som aldrig är sjuk ens än gång.. Naja, nu fick jag lite roliga piller att knapra på, men uppåttjacket var tydligen slut...
Thinner Pucko, är det tha Shit eller?

Last edited:
Apropå måndagar. De kan vara djävulska...
Jag har just varit hos doktorn och vet ni vad, han ville varken panetrera eller lobotomera, det var tydligen bara migrän... Varit som bakis tisdag och onsdag, mer borta än vanligt i skallen.
Känns lite b att det inte var värre... Trodde jag skulle dö i måndags, såg dubbelt mådde illa yrslig och var tvungen att gå o lägga mig... Skrämde slag på halva jobbet, jag som aldrig är sjuk ens än gång.. Naja, nu fick jag lite roliga piller att knapra på, men uppåttjacket var tydligen slut...
Thinner Pucko, är det tha Shit eller?

VAFALLS??
Jag skulle kräva pengarna tillbaka! En simpel lobotomi borde dom väl kunna bjucka på tycker man... :va

fast bara och bara, migrän är ju sällan bara..

Thinner borde ju frambringa migränen så ett par sjyssta drinkar på den
och sen tillbaka till läkaren kanske?? Då kanske han hostar upp knarket... :hihi

VAFALLS??
Jag skulle kräva pengarna tillbaka! En simpel lobotomi borde dom väl kunna bjucka på tycker man... :va

fast bara och bara, migrän är ju sällan bara..

Thinner borde ju frambringa migränen så ett par sjyssta drinkar på den
och sen tillbaka till läkaren kanske?? Då kanske han hostar upp knarket... :hihi

Ja för 140:- vill man ju ha något rejält:huvet

Ja för 140:- vill man ju ha något rejält:huvet

Form Stockholm kan denna vecka erbjuda "speed lobotomy and refreshment"

Det består av en sväng med skallen under pelarborren, två snabba 38mm hål.
Under borrandet så erbjuds en tolva " Ace Tast" (50/50 Aceton och Tinner)
Den lille groggen intas intravenöst då du befinner dig i vågrät ställning !

Form Stockholm kan denna vecka erbjuda "speed lobotomy and refreshment"

Det består av en sväng med skallen under pelarborren, två snabba 38mm hål.
Under borrandet så erbjuds en tolva " Ace Tast" (50/50 Aceton och Tinner)

Du killen, revisorn tog pärmen med ett flin. Han verkade nöjd!!!

Du killen, revisorn tog pärmen med ett flin. Han verkade nöjd!!!

Fakk alla Måndagstallibaner och Fredagslökar.......
Nu ere Lördag hela veckan lång !

Får man skriva på främmande språk som alla inte förstår? Jag kan inte Nördiska. D:

Förövrigt kan jag meddela att mardrömmarna jag pratade om har börjat ge sej till känna. Varjefall hade jag en igårnatt. Kommer inte ihåg mer än att jag var jagad av nåt och när jag vaknade kunde jag svära på att jag hörde vad det nu var som jagade mej klänga på min skrivbordsstol. :gnissla
Nu inatt så hade jag bara bizarra drömmar som gjorde att jag vaknade varje timme och inte kunde somna om på ett tag. Kommer inte ihåg så mycket mer än att en av drömmarna handlade om räfflade vägar... :va
Var helt konstig i huvudet av sömnbrist när jag vaknade så höll mej hemma vilket visade sej vara ett smart drag när min rumskompis bjöd mej på nybakade scones! :banana

Klart att du får göra det, men du borde lära dig sporthojjiska.:tungan

Jobbigt med mardrömmarna.:(

JAG VISSTE DET!!!

PLUGGEN, VI VANN!!!! :banana:yoparty:banana:yoparty:Bugar:):D:tuttar :krama

Nicotin och övriga måndagsälskare... :tungan

:hihi

Klart att vi vann! Vårat korståg mot måndagstalibanismen är rättfärdigt!!!:fakta:fakta

Jo, när jag gick upp i förra veckan för att spela lite och insåg hur kass jag var så räknade jag lite, det var bara 18år sedan jag spelade sist... DAMNIT!
Men två luncher senare så var takterna tillbaka och nu skruvas det för fullt... kul som fan! :)

PLUGGEEEEEEEEN!!!

Jag visste det!:banana:banana

Borde inte den, med tanke på tråden intas rektalt?:va

Last edited:
Klart att du får göra det, men du borde lära dig sporthojjiska.:tungan

Jobbigt med mardrömmarna.:(

Det jag är här på sidan för att lära mej. ;)
Nja, mardrömmarna är en "trevlig" omväxling från de drömmarna jag brukar ha, fast som sagt, inatt så var de bizarrare än vad de brukar vara... Fast kanske borde gå över på den andra medecinen jag fick recept på som inte ger mardrömmar, för det är nog inte så lämpligt att framföra lastbil om jag är helt konstig i huvudet pga sömnbrist för att jag haft massa sjuka drömmar.
Ska äntligen få köra på fredag. Får se om takterna sitter kvar sen tidigare. :yoparty

PLUGGEEEEEEEEN!!!

Så det behövdes alltså en skitsida på nätet för att bevisa det. :p Tror nog att om man lade om veckan så helgen började på måndagar istället så skulle nog folk hata måndagar lika mycket ändå för att det är så innötat. Mina föräldrar är lika less på måndagar även fast de kanske börjar nånstans runt två på eftermiddagen, jobbar måndag, tisdag och sen är lediga onsdag, torsdag, fredag. :p

Förövrigt så är jag förjävla less på Blizzard som vägrar erkänna att det är senaste patchen som gjort servrarna ospelbara. :mad: Försöker levla min DK men med upp till 7-8 sekunders delay på instantspells går det ju djävulen inte att göra nånting!

Det jag är här på sidan för att lära mej. ;)

Okej, då kan du börja med den här sidan för att lära dig lite sporthojsuttryck.;)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3585492#post3585492

För att sen följa upp med den här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81000

Om du sen följer länkarna i dom trådarna så kommer du snart att vara lika trasig som resten av gänget.:hihi:hihi

Nja, mardrömmarna är en "trevlig" omväxling från de drömmarna jag brukar ha, fast som sagt, inatt så var de bizarrare än vad de brukar vara...

Vad drömmer du i vanliga fall då?:confused:

Fast kanske borde gå över på den andra medecinen jag fick recept på som inte ger mardrömmar, för det är nog inte så lämpligt att framföra lastbil om jag är helt konstig i huvudet pga sömnbrist för att jag haft massa sjuka drömmar.

Tror att det är en bra idé.:)

Klart att vi vann! Vårat korståg mot måndagstalibanismen är rättfärdigt!!!:fakta:fakta

Jag visste det!:banana:banana

Borde inte den, med tanke på tråden intas rektalt?:va

alla ni blivande måndagsälskande människor kan ta den där undersökningen och skicka upp den där solen aldrig lyser ( thyg0d och hans lack/läder äventyr på TipTop räknas inte hit )

M Å N D A G ÄR BÄSTA DAGEN PÅ VECKAN..:fakta :fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...