Skriv-vad-du-vill-tråden

Okej, då kan du börja med den här sidan för att lära dig lite sporthojsuttryck.;)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3585492#post3585492

För att sen följa upp med den här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81000

Om du sen följer länkarna i dom trådarna så kommer du snart att vara lika trasig som resten av gänget.:hihi:hihi

Vad drömmer du i vanliga fall då?:confused:

Tror att det är en bra idé.:)

Ah perfekt! Bara plugga sporthojsuttryck då så kan jag vara lika heftig som alla andra här! :banana

Som tur är så kommer jag för det mesta inte ihåg allt jag drömmer mer än att det var helt sjukt, men en som jag av någon anledning inte kan glömma involverade FBI, Joakim von Anka, min då femåriga kusin, tåg samt en jefla massa cyklar. :va
Har kompisar som bett mej att aldrig mer berätta för dom vad jag drömmer.

Ah perfekt! Bara plugga sporthojsuttryck då så kan jag vara lika heftig som alla andra här! :banana

Nej, men lika trasig.:D
Sen om du har tråkigt så kan du läsa igenom den här tråden, det står en del skojjigt i den.:)

alla ni blivande måndagsälskande människor kan ta den där undersökningen och skicka upp den där solen aldrig lyser ( thyg0d och hans lack/läder äventyr på TipTop räknas inte hit )

M Å N D A G ÄR SÄMSTA DAGEN PÅ VECKAN..:fakta :fakta

Kunde inte ha sagt det bättre själv...

Och utsikten att Thyg0d eller jag någonsin kommer att älska måndagar är mörkare än Kameruns avbytarbänk...:fakta:fakta

Last edited:
Form Stockholm kan denna vecka erbjuda "speed lobotomy and refreshment"

Det består av en sväng med skallen under pelarborren, två snabba 38mm hål.
Under borrandet så erbjuds en tolva " Ace Tast" (50/50 Aceton och Tinner)
Den lille groggen intas intravenöst då du befinner dig i vågrät ställning !

Ge hit behandlingen på momangen bah!:tummenupp vad kostar skiten? :banana

Spännande Onsdag.....!

Idag har jag brottats med protesterande fri-taxi-åkare... Jag vann :tummenupp De kan få demonstrera bäst fan dem vill, men de ska ge fan i att va ivägen för min lastbil när jag kommer! Då blir det krökta backspeglar å smaka starkhorn som gäller!

RICHIE vs Fri-åkare 1-0 :yoparty

Nej, men lika trasig.:D
Sen om du har tråkigt så kan du läsa igenom den här tråden, det står en del skojjigt i den.:)

Trodde det var samma sak.:va
Påbörjade tråden en gång men kände att jag nog skulle ta en paus när hjärncellen börjare överhettas.

Trodde det var samma sak.:va
Påbörjade tråden en gång men kände att jag nog skulle ta en paus när hjärncellen börjare överhettas.

Nä, inte riktigt, men det är ingen fara...:)
Det har skrivits en del roligt i tråden med tiden... Hetty tex.:D

Klart att vi vann! Vårat korståg mot måndagstalibanismen är rättfärdigt!!!:fakta:fakta

Och världen är full av smarta och insiktsfulla fjortisar? :va

You wish. :kiss

:hihi

Och utsikten att Thyg0d eller jag någonsin kommer att älska måndagar är mörkare än Kameruns avbytarbänk...:fakta:fakta
:såjaponkenPluggis, du är som en gammal repig vinylskiva. Here we go agai...*rasp* Here we go agai...*rasp*

:blah

Last edited:
Och världen är full av smarta och insiktsfulla fjortisar? :va

You wish. :kiss

:hihi

:såjaponkenPluggis, du är som en gammal repig vinylskiva. Here we go agai...*rasp* Here we go agai...*rasp*

:blah
Dags för tant att sova, dagrummet stänger nu *vårdaren*

Shit, klarade du av att släppa rullatorn i så många bokstäver?!? :va Vad D U K T I G du är! :såjaponken Passa du inte bryter lårbenshalsen, fast du kanke gillar när skötaren torkar dig i baken? :lol
Jag ska slå tant med käppen... vafan har jag lagt käppen :mad:

Last edited:
Jag ska slå tant med käppen... vafan har jag lagt käppen :mad:

Oh, bejbi, om du hittar den så .. JA TACK!!! :arsele

Är det inte dags att ni gamlingar går och lägger er nu?
Unge herrn får nog skriva lite högre för att vi med hörlur ska fatta. Annars kan du ju gå och göra något annat så länge, medan vi erfarna fyller den här tråden med viktiga saker. :rolleyes:

Last edited:

Jag tycker att det lovas smisk till höger och vänster i den här tråden... Men är det NÅGON som har fått det?:mad::hihi

Unge herrn får nog skriva lite högre för att vi med hörlur ska fatta. Annars kan du ju gå och göra något annat så länge, medan vi erfarna fyller den här tråden med viktiga saker. :rolleyes:

Thy wish is my command...
ÄR DET INTE DAGS ATT NI GA(MM)LINGAR GÅR OCH LÄGGER ER NU? :hördu

Last edited:
Jag tycker att det lovas smisk till höger och vänster i den här tråden... Men är det NÅGON som har fått det?:mad::hihi
For us to know and you to never find out. :rofl

Lillpluggis, det är mycket du går miste om och av anledningar som du nog listar ut en vacker dag. Troligen en vacker mån-dag. :kiss

:hej svejs för idag. Jag ska försöka :trött nu, fast det är någon som har värmebombat mitt hotellrum. :mad:

For us to know and you to never find out. :rofl

Lillpluggis, det är mycket du går miste om och av anledningar som du nog listar ut en vacker dag. Troligen en vacker mån-dag. :kiss

:hej svejs för idag. Jag ska försöka :trött nu, fast det är någon som har värmebombat mitt hotellrum. :mad:

Lider med dig, jag vill ha ganska svalt när jag ska tryna... Men var är du?:krama

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT