Skriv-vad-du-vill-tråden

Bar överkropp??? Määä, missade Tant det...

JAPP! :D Se till att vara först på Centralbron på mornarna nu, så kan du börja sälja biljetter...:rolleyes: Trafikupplysningen kommer inte fatta ett dugg av vad som hänt, varför det börjat stanna en massa kvinnor på Centralbron på mornarna...:va:D

Hmm... Sitter jag och läsere bipacksedeln till min migränmedicim...
  • Biverkningar: Yrsel, huvudvärk
Er, var ju för att SLIPPA huvudvärk som jag var där. Övrigt läser jag:Har ingen eller liten effekt på förmågan att framföra fordon och att använda maskiner. Yrsel och trötthet kan emellertid inträffa under behandlingen och du bör därför vara uppmärksam på hur du mår innan dukör bil eller hanterar maskiner.
Eh, jag sa till min läkare att jag pluggar till yrkeschaffis och ska således hantera stora lastbilar med släp. Borde hon då inte skrivit ut nån medicin där jag inte riskerar att inte kunna köra?

QUOTE]

Den meduzin jag fick hade erektionsproblem som biverkning - inget jag märkte av.
Viktminskning var en annan - hur nu det kan ses som en biverkning - det är en bonus anser en överviktig Tant....

Mmm kaffe...gott..
hur f*n kan man träna på morgonen ??:va:va

Inga problem är man tvungen så är man!! 0645 är en bra tid för ett pass...

Last edited:
Körde i kortkallingar och jeans idag igen, går fin-fint!:tummenupp Fast då är ju resvägen till jobbet TYVÄRR :huvet:huvet bara 4-5 km. Men det är kul ändå. Jag har Söderleden och Centralbron som min egen lilla racetrack på mornarna.:D

Trodde att du bodde i södern och att Ni fortfarande körde frukost ute på altanen...:va

Man skulle kunna tro att det är varmt här på södra sidan men ack så fel man kan ha...
Satan i gatan vad det är kallt... *morr*
Frukost på altanen har det inte varit senaste månaden... :(
Men nästa sommar så... hehe

Burr,, skrapa rutor varje morgon nu juh.. :mad:

Kallt,., vad bor jag i för land.. Ge mig värme.. :yoparty

Burr,, skrapa rutor varje morgon nu juh.. :mad:

Kallt,., vad bor jag i för land.. Ge mig värme.. :yoparty

Min svenska geografi suger men är inte Vagnhärad längre ner i söder än Sthlm??
Oh my god... Jorden är upponer... *skraj*

Morgon!
God är den banne mig inte...

Nej, verkligen inte men vad kan man förvänta sig på en torsdag :mad:

Idag var det första gången jag var först på kontoret och således var det första gången jag behövde larma av. Med ett minne gjort av teflon fanns det naturligtvis ingen larmkod lagrad där :mad:
Efter lite fix och trix (någon med bättre minne hann komma), och ett samtal till larmbolaget så var det löst.

Fem minuter senare ringer telefonen och det är nåt fel på ett par servrar. Och jag har inte ens fått i mig morgonkaffet än :gråta

:mad::mad::mad:

Idag var det första gången jag var först på kontoret och således var det första gången jag behövde larma av. Med ett minne gjort av teflon fanns det naturligtvis ingen larmkod lagrad där :mad:
Efter lite fix och trix (någon med bättre minne hann komma), och ett samtal till larmbolaget så var det löst.

Fem minuter senare ringer telefonen och det är nåt fel på ett par servrar. Och jag har inte ens fått i mig morgonkaffet än :gråta

Big mistake - svara i telefon endast efter lunch...

Det låter som en tämligen ordinär måndagmorgon.:fakta:fakta Och det jävligaste med det är att då har man FEM dar med sånt framför sig... Nu är det ju bara TVÅ dar kvar innan du får vara ledig...:fakta:banana

Morgon!
God är den banne mig inte, skall ut till kund nu på morgonen... andra sidan stan, så det blir på hojen... kollar tempen, den visar 3,5... kommer bli ett par koppar kaffe när jag kommer fram, det är klart.

Varför tar du hojen när det är kallt som i helvetet ute?:va:confused:

Last edited:
Mmm kaffe...gott..
hur f*n kan man träna på morgonen ??:va:va

Hur kan man träna skulle jag vilja säga??
Det är ju livsfarligt!!

JAPP! :D Se till att vara först på Centralbron på mornarna nu, så kan du börja sälja biljetter...:rolleyes: Trafikupplysningen kommer inte fatta ett dugg av vad som hänt, varför det börjat stanna en massa kvinnor på Centralbron på mornarna...:va:D

Joråföfanserrusåattnäedå...

Och vad har vi lärt oss av det då??
Kom sent och gå tidigt... Klart! Gör jag vaaaaarje dag... :D

Lycka till med sejvjajna... Alltid kul att ha 2000 användare hängandes över axeln alt. som en skrikande mobb när man försöker lösa ett
delikat problem som egentligen skulle behöva 5-8h men man har -20 minuter på sig... :hihi

Morgon!
God är den banne mig inte, skall ut till kund nu på morgonen... andra sidan stan, så det blir på hojen... kollar tempen, den visar 3,5... kommer bli ett par koppar kaffe när jag kommer fram, det är klart.

Och jag som tycker det är kallt med fem minuter på pedalhoj... :gnissla

Ahem....
Morgon! Köpte just en festis med blåbärssmak. Den var, liksom morgonen vid den här tiden på dygnet, inte god.

Big mistake - svara i telefon endast efter lunch...

I know. Men det var så tidigt så jag tänkte inte på att låta bli att svara :gnissla

Det låter som en tämligen ordinär måndagmorgon.:fakta:fakta Och det jävligaste med det är att då har man FEM dar med sånt framför sig... Nu är det ju bara TVÅ dar kvar innan du får vara ledig...:fakta:banana

Nä, bara EN dag! Jag är ledig imorgon :tummenupp

Last edited:
INGA HÅL!! :banana:banana

tandläkare är fortfarande läskiga typer

Har inte varit där på tio år så jag vill inte ens veta vad det skulle kunna kosta... :(
Måste väl sälja lägenheten eller nåt för att ha råd...

Min svenska geografi suger men är inte Vagnhärad längre ner i söder än Sthlm??
Oh my god... Jorden är upponer... *skraj*

jo, det är ju det.. Ca 6 mil . Men dock jävulskt kallt för det,. :mad:

Bor ju nästan granne med den där Iceman:yoparty

Och vad har vi lärt oss av det då??
Kom sent och gå tidigt... Klart! Gör jag vaaaaarje dag... :D

Lycka till med sejvjajna... Alltid kul att ha 2000 användare hängandes över axeln alt. som en skrikande mobb när man försöker lösa ett
delikat problem som egentligen skulle behöva 5-8h men man har -20 minuter på sig... :hihi

Tack för tipset :tummenupp

Dom är igång igen. Webservrar som ballade ur pga nån bugg i cms:et. Skönt fel fjärde dagen på nya jobbet innan någon annan är på plats :näsblod

Har inte varit där på tio år så jag vill inte ens veta vad det skulle kunna kosta... :(
Måste väl sälja lägenheten eller nåt för att ha råd...

:polen

Last edited:
Och jag som tycker det är kallt med fem minuter på pedalhoj... :gnissla

Ahem....
Morgon! Köpte just en festis med blåbärssmak. Den var, liksom morgonen vid den här tiden på dygnet, inte god.

Men om det inte är vid den tiden på dygnet så är det väl fan inte morgon, då är det väl förmiddag?:va

Nu måste vi bara övertyga thyg0d också..:D

snart kommer även pluggen älska måndagar också

Thyg0d, har du sett att dom konspirerar för att omvända oss?:hihi

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph