Vid det här laget är det ingen som tar dina hot på allvar, du må vara stor och bullra mycket (även i text), men du är rätt blödig...Men det var väl helvete vad folk spammar......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vid det här laget är det ingen som tar dina hot på allvar, du må vara stor och bullra mycket (även i text), men du är rätt blödig...Men det var väl helvete vad folk spammar......
Jag har försökt kolla om det är något fysiskt fel, men jag kan inte se att det sitter nå't i munnen. Inte ens en potatis (vilket skulle vara ganska underhållande, då även den minsta potatismedlemmen är ganska stor i förhållande till en dansk skalle...). Kanske är det nere i halsen det sitter? Jag har inte undersökt så långt in/ner...
Fjoll, då får jag ta med det till Oslo då. De kanske inte är så kinkiga. Det ska vara hypereffektivt att dela med sig på flygplan har jag hört.![]()
Men det var väl helvete vad folk spammar...OCH SLUTA ATT TJATA OM MÅNDAG NU ANNARS BLIR DET KETTING I TACKET!!!111
![]()
Du kan väl hoppas på att dom ska beslagta det i tullen?![]()
Vid det här laget är det ingen som tar dina hot på allvar, du må vara stor och bullra mycket (även i text), men du är rätt blödig...![]()
Blir som en liten förfest på söndag!Ja, men det är absolut fint, kanelbulledag med efterföljande måndag som dessutom innebär start av ett projekt där jag får piska timmar ur en danska och en norrman. Kan det bli mycket bättre?![]()
Det är det som är så bra. Då behöver man inte bry sig om deras åsikter och får det precis som man själv vill ha detKöpenhamn... okej, jag gillar själva staden, men jag fattar inte ett skit av gröten som väller ur munnen på tvåbeningarna.![]()
Det är bara gamlot som har åsikter och jag vet inte ens om det är vad de är värda att kallas. Jag förstår inte vad han säger heller, men det kan vara för att löständerna glappar.ett av dom där olösta mysterierna som finns..
men prata kan dom inte..:sådeså
se hur länge det dröjer innan första skåning kommer in tråden och kommer med ursäkter..
Blir som en liten förfest på söndag!
Det är det som är så bra. Då behöver man inte bry sig om deras åsikter och får det precis som man själv vill ha det![]()
Betyder det att vi har en kort sorgeperiod på tisdagarna och sedan börjar nedräkningen till fest igen vid midnatt på onsdag? Jag menar, med tanke på att onsdagar i folkmun kallas för lill-lördag, måste det ändå räknas som om fredagen är lill-måndag och då, plötsligt, händer det! Måndag två ggr i veckan och även fredagen blir en okej dag?Nu är älska måndags klubben öppen igen..
hahahahahahahahahah
Nähä, då får jag väl sluta med det då.Men det kan du väl inte berätta för folk.![]()
Hmm... Sitter jag och läsere bipacksedeln till min migränmedicim...
Er, var ju för att SLIPPA huvudvärk som jag var där.
- Biverkningar: Yrsel, huvudvärk
Betyder det att vi har en kort sorgeperiod på tisdagarna och sedan börjar nedräkningen till fest igen vid midnatt på onsdag? Jag menar, med tanke på att onsdagar i folkmun kallas för lill-lördag, måste det ändå räknas som om fredagen är lill-måndag och då, plötsligt, händer det! Måndag två ggr i veckan och även fredagen blir en okej dag?
Det borde till och med måndagshatarna fatta!
Nähä, då får jag väl sluta med det då.![]()
Visst! B(r)akfest!Blir som en liten förfest på söndag!
Inte dumt alls, men det kanske blir lite mycket att ignorera alla danskar i tre veckor?newstead skrev:Det är det som är så bra. Då behöver man inte bry sig om deras åsikter och får det precis som man själv vill ha det![]()
Det är bara för att dom ska få sälja vanliga huvudvärkstabletter också.
Usch, killbaciller. Ville du ha lite slem, sa' du?
Usch, killbaciller. Ville du ha lite slem, sa' du?![]()
Jag är vid terminal 5 kl.7 imorgon bitti!Ska vi blanda och se om det muterar till super-slem?![]()
Visst! B(r)akfest!
Inte dumt alls, men det kanske blir lite mycket att ignorera alla danskar i tre veckor?Meningen med vistelsen i Köpenhamn är visst att jag ska förstå språket bättre, så jag kan piska mina projektmedlemmar på ett sätt så de tror att de får kärlek.
![]()
Jag tror att jag borde gå och lägga mig och sova nu...Jag måste gå hemifrån vid 06.30 imorgon och det är väldigt mycket tidigare än ens väckarklockan brukar ringa en "normal" morgon...
![]()
Ja, för hur vi än vänder och vrider på det så finns det bara en enda sunkig fredag per vecka och två fantastiska måndagar (även om den ena är lillig). Hur kan man motstå frestelsen?
Nu måste vi bara övertyga thyg0d också..
snart kommer även pluggen älska måndagar också
Men du vet, dom där kan vara direkt o-bra att kombinera.![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |