Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag har försökt kolla om det är något fysiskt fel, men jag kan inte se att det sitter nå't i munnen. Inte ens en potatis (vilket skulle vara ganska underhållande, då även den minsta potatismedlemmen är ganska stor i förhållande till en dansk skalle...). Kanske är det nere i halsen det sitter? Jag har inte undersökt så långt in/ner... :va

Fjoll, då får jag ta med det till Oslo då. De kanske inte är så kinkiga. Det ska vara hypereffektivt att dela med sig på flygplan har jag hört. :hihi

Du kan väl hoppas på att dom ska beslagta det i tullen?:hihi

Ja, men det är absolut fint, kanelbulledag med efterföljande måndag som dessutom innebär start av ett projekt där jag får piska timmar ur en danska och en norrman. Kan det bli mycket bättre? :D
Blir som en liten förfest på söndag!

Köpenhamn... okej, jag gillar själva staden, men jag fattar inte ett skit av gröten som väller ur munnen på tvåbeningarna. :mad:
Det är det som är så bra. Då behöver man inte bry sig om deras åsikter och får det precis som man själv vill ha det :D

ett av dom där olösta mysterierna som finns..

men prata kan dom inte..:sådeså

se hur länge det dröjer innan första skåning kommer in tråden och kommer med ursäkter..
Det är bara gamlot som har åsikter och jag vet inte ens om det är vad de är värda att kallas. Jag förstår inte vad han säger heller, men det kan vara för att löständerna glappar. :näsblod

När det gäller danskar och att lyssna så har jag redan efter 6 veckor på nya jobbet insett att det tar max 30 sekunder innan jag totalt tappat tråden och tänker på helt andra saker än att försöka förstå vad de säger. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag kanske ska välsigna denna egenskap? Att stänga av. Det är något som är få kvinnor förunnat. Har jag hört. :rolleyes:

Nu är älska måndags klubben öppen igen..

hahahahahahahahahah
Betyder det att vi har en kort sorgeperiod på tisdagarna och sedan börjar nedräkningen till fest igen vid midnatt på onsdag? Jag menar, med tanke på att onsdagar i folkmun kallas för lill-lördag, måste det ändå räknas som om fredagen är lill-måndag och då, plötsligt, händer det! Måndag två ggr i veckan och även fredagen blir en okej dag?

Det borde till och med måndagshatarna fatta! :mattias

Men det kan du väl inte berätta för folk.:galen:galen
Nähä, då får jag väl sluta med det då. :brinnerup

Last edited:
Betyder det att vi har en kort sorgeperiod på tisdagarna och sedan börjar nedräkningen till fest igen vid midnatt på onsdag? Jag menar, med tanke på att onsdagar i folkmun kallas för lill-lördag, måste det ändå räknas som om fredagen är lill-måndag och då, plötsligt, händer det! Måndag två ggr i veckan och även fredagen blir en okej dag?

Det borde till och med måndagshatarna fatta! :mattias

Nähä, då får jag väl sluta med det då. :brinnerup

:Bugar:Bugar:Bugar:banana:banana:yoparty

Nu måste vi bara övertyga thyg0d också..:D

snart kommer även pluggen älska måndagar också

Blir som en liten förfest på söndag!
Visst! B(r)akfest! :tummenupp

newstead skrev:
Det är det som är så bra. Då behöver man inte bry sig om deras åsikter och får det precis som man själv vill ha det :D
Inte dumt alls, men det kanske blir lite mycket att ignorera alla danskar i tre veckor? :va Meningen med vistelsen i Köpenhamn är visst att jag ska förstå språket bättre, så jag kan piska mina projektmedlemmar på ett sätt så de tror att de får kärlek. :kär

Jag tror att jag borde gå och lägga mig och sova nu... :rolleyes: Jag måste gå hemifrån vid 06.30 imorgon och det är väldigt mycket tidigare än ens väckarklockan brukar ringa en "normal" morgon... :huvet

Ska vi blanda och se om det muterar till super-slem?:rofl:rofl
Jag är vid terminal 5 kl.7 imorgon bitti! :fakta

Last edited:
Visst! B(r)akfest! :tummenupp

Inte dumt alls, men det kanske blir lite mycket att ignorera alla danskar i tre veckor? :va Meningen med vistelsen i Köpenhamn är visst att jag ska förstå språket bättre, så jag kan piska mina projektmedlemmar på ett sätt så de tror att de får kärlek. :kär

Dom får väl ta och lära sig svenska istället ;)

Jag tror att jag borde gå och lägga mig och sova nu... :rolleyes: Jag måste gå hemifrån vid 06.30 imorgon och det är väldigt mycket tidigare än ens väckarklockan brukar ringa en "normal" morgon... :huvet

Nu när vi precis ha kommit igång?:va

God natt!:krama

:Bugar:Bugar:Bugar:banana:banana:yoparty

Nu måste vi bara övertyga thyg0d också..:D

snart kommer även pluggen älska måndagar också
Ja, för hur vi än vänder och vrider på det så finns det bara en enda sunkig fredag per vecka och två fantastiska måndagar (även om den ena är lillig). Hur kan man motstå frestelsen? :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra