Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag tror att jag borde gå och lägga mig och sova nu... :rolleyes: Jag måste gå hemifrån vid 06.30 imorgon och det är väldigt mycket tidigare än ens väckarklockan brukar ringa en "normal" morgon... :huvet

Jag är vid terminal 5 kl.7 imorgon bitti! :fakta

Ska se om jag inte kan komma förbi då, det är inte HELT omöjligt.:)

:Bugar:Bugar:Bugar:banana:banana:yoparty

Nu måste vi bara övertyga thyg0d också..:D

snart kommer även pluggen älska måndagar också

Ska du lyckas med det så ser det mörkt ut på Kameruns avbytarbänk.:fakta:fakta:fakta Jag kommer at vara fanatisk måndagshatare tills jag dör!:fakta

Tro mig, de har försökt. Gröten är inbyggd. :huvet

Borde det inte gå att operera?:va

Jag tänkte sätta mig i loungen och softa. Tyvärr är det för tidigt för att supa, annars är det ju gratis. :lol

Ska se om jag kan komma förbi, det beror lite på när jag kommer upp i morgon...

Last edited:
Jaha, (även om jag vet att jag inte är i målgruppen) vad var det för roligt med det då? :va Det betyder bara att jag måste åka till Oslo och jag har verkligen ingen lust med det. :mad:
Perfa, då kan du ta med Slynan2 till norrbaggen jag försöker kränga henne till.... klenisen tycker det är för långt med 55 mil för att hämta en ypperlig hoj :mad:
När det gäller danskar och att lyssna så har jag redan efter 6 veckor på nya jobbet insett att det tar max 30 sekunder innan jag totalt tappat tråden och tänker på helt andra saker än att försöka förstå vad de säger. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag kanske ska välsigna denna egenskap? Att stänga av. Det är något som är få kvinnor förunnat. Har jag hört. :rolleyes:
Okej, var *** jobbar du nu???? Lite uppdatering tack hade varit på sin plats... Är du riktigt snäll kan jag skicka ett MMS på hur min nakna kropp ser ut nu, känner mig alldeles blekfet och jäklig men det ska nog vara så med en nyopererad 4åring som gnäller lite och en 1månaders som just nu gäller en del.... :död
Visst! B(r)akfest! :tummenupp

Inte dumt alls, men det kanske blir lite mycket att ignorera alla danskar i tre veckor? :va Meningen med vistelsen i Köpenhamn är visst att jag ska förstå språket bättre, så jag kan piska mina projektmedlemmar på ett sätt så de tror att de får kärlek. :kär
Det där är min nationalsport, att i det tysta trycka ner min omgivning på ett sätt som de inte förstår.... bara funderar på känslan efter de har råkat ut för mig och undrar varför de mår så dåligt....
Jag tänkte sätta mig i loungen och softa. Tyvärr är det för tidigt för att supa, annars är det ju gratis. :lol
Kärring..... inga såna takter i maj hoppas jag om vi ämnar avlägga ett besök i människobyn...... :D

Perfa, då kan du ta med Slynan2 till norrbaggen jag försöker kränga henne till.... klenisen tycker det är för långt med 55 mil för att hämta en ypperlig hoj :mad:
:va Ska du sälja henne redan? Och om du kan komma på ett sätt att frakta henne 54 mil till Arlanda och packa ner henne i en trunk som jag får lasta på flyget, så kör vi! :D

Da Fris skrev:
Okej, var *** jobbar du nu???? Lite uppdatering tack hade varit på sin plats... Är du riktigt snäll kan jag skicka ett MMS på hur min nakna kropp ser ut nu, känner mig alldeles blekfet och jäklig men det ska nog vara så med en nyopererad 4åring som gnäller lite och en 1månaders som just nu gäller en del.... :död
Inget allvarligt med lilleman hoppas jag?!? :confused:

Da Fris skrev:
Det där är min nationalsport, att i det tysta trycka ner min omgivning på ett sätt som de inte förstår.... bara funderar på känslan efter de har råkat ut för mig och undrar varför de mår så dåligt....
Du är man, det ligger i generna. :glömdet

Da Fris skrev:
Kärring..... inga såna takter i maj hoppas jag om vi ämnar avlägga ett besök i människobyn...... :D
Det är långt till maj, jag hinner öva till dess. Kärring kommer jag inte bort från, men till staun ska jag i slutet av oktober/början av november... :tungan

Nu, Arlanda!

Glömde ju två saker:

1. 'Morrn! :)

2. Jag lever under ett ständigt hot att få MMS med Frisens nakna lekamen, men hittills har det bara resulterat i att han legat askalas och naken på en hög med resväskor och skrattat så han höll på att trilla ur sängen som allt detta utspelade sig på. Frisens sambo är pinsamt medveten om denna sjuka sida och anledningen till att hon står ut är nog att hon, av någon outgrundlig anledning, någon gång såg charmen i Frisen. :crash

Det är tur, Frisen, att du har en så snäll sambo. Håll hårt i henne. :krama

Morgon!
God är den banne mig inte, skall ut till kund nu på morgonen... andra sidan stan, så det blir på hojen... kollar tempen, den visar 3,5... kommer bli ett par koppar kaffe när jag kommer fram, det är klart.

Morgon!
God är den banne mig inte, skall ut till kund nu på morgonen... andra sidan stan, så det blir på hojen... kollar tempen, den visar 3,5... kommer bli ett par koppar kaffe när jag kommer fram, det är klart.

Are You crazy????
det är fan vinter ute... hehe...
Imorse behövde jag skrapa ALLA rutor på min bil (mot bara framrutan i måndags)... O på väg till jobbet visade temperaturmätaren i bilen -0.5... KALLT!!!!!!!!!

O just ja... Goooooooooooooooood Moooooooooooooooorning minus Gooooooooooooooooooooood!!!!!!!!!!!

Are You crazy????
det är fan vinter ute... hehe...
Imorse behövde jag skrapa ALLA rutor på min bil (mot bara framrutan i måndags)... O på väg till jobbet visade temperaturmätaren i bilen -0.5... KALLT!!!!!!!!!

Körde i kortkallingar och jeans idag igen, går fin-fint!:tummenupp Fast då är ju resvägen till jobbet TYVÄRR :huvet:huvet bara 4-5 km. Men det är kul ändå. Jag har Söderleden och Centralbron som min egen lilla racetrack på mornarna.:D

Trodde att du bodde i södern och att Ni fortfarande körde frukost ute på altanen...:va

Körde i kortkallingar och jeans idag igen, går fin-fint!:tummenupp Fast då är ju resvägen till jobbet TYVÄRR :huvet:huvet bara 4-5 km. Men det är kul ändå. Jag har Söderleden och Centralbron som min egen lilla racetrack på mornarna.:D

Trodde att du bodde i södern och att Ni fortfarande körde frukost ute på altanen...:va

Bar överkropp??? Määä, missade Tant det...

Har varit på spinning samt core - på min lediga dag och snart är det uppstart för ryskan!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra