Skriv-vad-du-vill-tråden

Tack för tipset :tummenupp

Dom är igång igen. Webservrar som ballade ur pga nån bugg i cms:et. Skönt fel fjärde dagen på nya jobbet innan någon annan är på plats :näsblod

:polen

Buggar... *suck* :gråta
Jag hatar saker som inte bara kan fungera för att nån tattare inte kunde skriva kod... Vi har en sån applikation här... 38 sidor installationsmanual..
tar ÅTTA timmar att installera! Med 6 omstarter... Och detta är på klientsidan! :(

Mmmm har funderar på polen jag med... men njae... Känns kanske inte heeeelt okay... :D

:va Ska du sälja henne redan? Och om du kan komma på ett sätt att frakta henne 54 mil till Arlanda och packa ner henne i en trunk som jag får lasta på flyget, så kör vi! :D

Inget allvarligt med lilleman hoppas jag?!? :confused:

Du är man, det ligger i generna. :glömdet

Det är långt till maj, jag hinner öva till dess. Kärring kommer jag inte bort från, men till staun ska jag i slutet av oktober/början av november... :tungan

Nu, Arlanda!

Jepp, ska nog sälja...... gjorde misstaget att hyra hoj en helg i september i Visby när vi var där med jobbet och insåg att det var ganska så roligt att kavla asfalt igen så nu funderar jag på att sälja Husan för att införskaffa en asfaltskarvare samt en annan enduro (jag har faktiskt tittat på åranscha)

Inget allvarligt med Hugo, han opererade bort tonsillerna då vi inte stod ut med hans snarkningar som nu är borta :tummenupp Dock märker man snabbt när det är dags för ny medicin, det börjar visst göra rätt ont efter ett tag...

Hör av dig när du närmar dig Herulland, funkar alltid med en burgare och pilsner om jag är i stan.... ska jobba i Tyskland torsdag v942 tom fredag v944 annars är jag nog hemma.

Thyg0d, har du sett att dom konspirerar för att omvända oss?:hihi

Ja jag har sett det men inte ansett att det patetiska försöket ens är värt en kommentar... Har ALDRIG och kommer ALDRIG att tycka att en måndag är okay, knappt om jag är ledig... Så låt dom stackarna försöka... :hihi

Ja jag har sett det men inte ansett att det patetiska försöket ens är värt en kommentar... Har ALDRIG och kommer ALDRIG att tycka att en måndag är okay, knappt om jag är ledig... Så låt dom stackarna försöka... :hihi

Jepp! Det ser mörkt ut...:hihi

Inget allvarligt med Hugo, han opererade bort tonsillerna då vi inte stod ut med hans snarkningar som nu är borta :tummenupp Dock märker man snabbt när det är dags för ny medicin, det börjar visst göra rätt ont efter ett tag...

Du vet den där reklamen för nån halstablett med en sågklinga i halsen
på killen.. Det gör precis så jefla ont! Har tagit bort dom jag också...
FI FAAAAAAAAN! kunde inte snacka på flera dagar... Fast det här var iofs
27 år sen så dom använde väl en rostig morakniv eller nåt på den tiden... :gnissla

Du vet den där reklamen för nån halstablett med en sågklinga i halsen
på killen.. Det gör precis så jefla ont! Har tagit bort dom jag också...
FI FAAAAAAAAN! kunde inte snacka på flera dagar... Fast det här var iofs
27 år sen så dom använde väl en rostig morakniv eller nåt på den tiden... :gnissla

Var det därför du aldrig kom i målbrottet?:D

Dock hör jag ngn klen röst från dig som säger
JAG ÄLSKAR MÅNDAGAR!

Buggar... *suck* :gråta
Jag hatar saker som inte bara kan fungera för att nån tattare inte kunde skriva kod... Vi har en sån applikation här... 38 sidor installationsmanual..
tar ÅTTA timmar att installera! Med 6 omstarter... Och detta är på klientsidan! :(

Man kanske skulle ta sig en buggkurs :va

Var det därför du aldrig kom i målbrottet?:D

Dock hör jag ngn klen röst från dig som säger
JAG ÄLSKAR MÅNDAGAR!

Övertygad... :mad:
:villhalikamörkröstsom....christersjögren... :gråta

Du hör i syne min bäste taliban!
Släpp koranen eller valfri bibelliknande bok och kom in i matchen... :hihi

Man kanske skulle ta sig en buggkurs :va

:skrattaåt

Sån har jag varje dag...
Sitter ju nu och buggar ur en WINPE installation gjord av nån
som älskar bugg tror jag... :(

Last edited:
Jepp, ska nog sälja...... gjorde misstaget att hyra hoj en helg i september i Visby när vi var där med jobbet och insåg att det var ganska så roligt att kavla asfalt igen så nu funderar jag på att sälja Husan för att införskaffa en asfaltskarvare samt en annan enduro (jag har faktiskt tittat på åranscha)

Hör av dig när du närmar dig Herulland, funkar alltid med en burgare och pilsner om jag är i stan.... ska jobba i Tyskland torsdag v942 tom fredag v944 annars är jag nog hemma.
Har du redan glömt bort att 2 barn = två hojar?!? :7peta

ja, men hans partner har inga problem med att han trampar en på fötterna.. problemet är att FÅ honom att dansa överhuvudtaget....:huvet
:D

Jo men det kanske inte hjälper att hans partner VRIDER sig av GARV åt hans
tappra försök... :gnissla :mad: :kulspruta :huvet :FU

:hihi

Are You crazy????
det är fan vinter ute... hehe...
Imorse behövde jag skrapa ALLA rutor på min bil (mot bara framrutan i måndags)... O på väg till jobbet visade temperaturmätaren i bilen -0.5... KALLT!!!!!!!!!

O just ja... Goooooooooooooooood Moooooooooooooooorning minus Gooooooooooooooooooooood!!!!!!!!!!!

Har vi väl redan etablerat sedan i våras, ja, jag är galen! :)
Sålänge det är 3+ eller mer i vägbanan så kör jag hoj. Imorse var det 4-5 grader i vägbanan i hela stockholmsområdet. :)

Körde i kortkallingar och jeans idag igen, går fin-fint!:tummenupp Fast då är ju resvägen till jobbet TYVÄRR :huvet:huvet bara 4-5 km. Men det är kul ändå. Jag har Söderleden och Centralbron som min egen lilla racetrack på mornarna.:D

Trodde att du bodde i södern och att Ni fortfarande körde frukost ute på altanen...:va

Jo, jag kör normalt i samma klädsel till o från jobbet, men idag när jag skulle köra 4mil enkel resa så vart det långärmad t-shirt och underställsbrallor också. :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra