Skriv-vad-du-vill-tråden

jo, det är ju det.. Ca 6 mil . Men dock jävulskt kallt för det,. :mad:

Bor ju nästan granne med den där Iceman:yoparty

*asg*
Fan kolla jag kan geografi...
Men som sagt... jorden är upponer eftersom Krister kör hoj i Sollentuna o vi andra skrapar bil söder om stan... Sjukt...

Ja men Iceman frös för ett antal veckor sedan o såg ut som vintern börjat i augusti... haha

Lyckas jag så lovar jag att du ska få en bild eller en film på det :rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Fryyyys... d e kallt på mornarna...
Å så har dom jävla snickarjävlarna börjat slänga ut Grabberskruvar i "vår" lilla extrafil på Essingeleden igen. pyspunka... 0,8 i tryck imorse.. Vingla t macken o fyllde på och samma måste jag göra på väg t Wheeler Dealer i kväll...
Nån som provat att plugga däck? Bara 600 mil gammalt så jag tänkte det skulle få hänga med säsongen ut (Slutet november eller när det nu blir för kallt/halt enl. tidigare i tråden))

Fryyyys... d e kallt på mornarna...
Å så har dom jävla snickarjävlarna börjat slänga ut Grabberskruvar i "vår" lilla extrafil på Essingeleden igen. pyspunka... 0,8 i tryck imorse.. Vingla t macken o fyllde på och samma måste jag göra på väg t Wheeler Dealer i kväll...
Nån som provat att plugga däck? Bara 600 mil gammalt så jag tänkte det skulle få hänga med säsongen ut (Slutet november eller när det nu blir för kallt/halt enl. tidigare i tråden))

Tjäften din jefla annonskrängare !!!&%¤#:mad:
Kommer att lägga ut en bombmatta med Grabber om du inte chillar.:D

Kan det bli mer fel?!? De släpper den där årgångsglöggen till försäljning redan 1 oktober och så är flaskhelvetet ÅRANSCH!!! :mad::mad::mad:

EcKliGT!!!

Jag får gömma flaskan bakom alla andra så den inte syns. :glömdet

SATAN vad ni bombar med inlägg i tråden, HAHA!:yoparty
Sitter ni mänskor inte å jobbar på dagarna ;) En annan åker runt i sin lastbil å har lite svårt å sitta å chatta med er andra om dagarna :D
Lite svar kommer iaf...
Surt, jag hoppas att du inte behövde åka så långt i onödan...:gnissla
Ne, jag fick faktiskt den information jag behövde över telefon tack och lov... :)

Ring igen i Januari och kolla om han fortfarande inte vill gå ner i pris !:D

:D Det vore nåt, annonsen är iaf sparad så man vet aldrig, hade ju dock hoppats på att kunna skaffa båge redan nu så man han åka nån vecka innan året var slut... Nu får vi dock se hur fan det blir, gixxer är inte billigt å försäkra, halvförsäkring ville mitt kära bolag ha 32'000 för! HAHA, jo hej du.

trist..ljög han om mätarställningen då eller ??
Nej då, men den var inte angiven i annonsen å av bilderna att dömma så såg den fräsch ut, men 4000mil utan papper känns rätt risky! Skulle han va villig att gå ner 10-15k så fine, men när han går in med inställningen "inget prut då får du ringa nån annan" så blire svårt för båda parter:rolleyes:

Kan det bli mer fel?!? De släpper den där årgångsglöggen till försäljning redan 1 oktober och så är flaskhelvetet ÅRANSCH!!! :mad::mad::mad:

EcKliGT!!!

Är hela flaskan ÅRANSCH?:va

SATAN vad ni bombar med inlägg i tråden, HAHA!:yoparty

Det här är bara en stilla bris i jämförelse med vad som har varit.:D

Last edited:

EcKliGT!!!

Har du redan börjat glögga?

*asg*
Fan kolla jag kan geografi...
Men som sagt... jorden är upponer eftersom Krister kör hoj i Sollentuna o vi andra skrapar bil söder om stan... Sjukt...

Ja men Iceman frös för ett antal veckor sedan o såg ut som vintern börjat i augusti... haha

Det skrapas faktiskt på rutorna här i Norr också... inte för att det rör mig i ryggen. :)
Idag har det blivit 15mil... först en sväng till Saltis på morgonen (DÄR var det kallt) och sen en sväng till Vallentuna på eftermiddagen... nice o köra hoj. :)

hadderajjan..groggsväng på stan..en torsdag...åhh man e ju ledig imorgon..och MÅÅÅNDAG...

tjoohooooo....:banana:banana:Bugar:Bugar

Whee! En snabb titt in för att säga hej och godnatt! Dags att kolla hur det nu var med de där mardrömmarna läkaren snackade om...

Whee! En snabb titt in för att säga hej och godnatt! Dags att kolla hur det nu var med de där mardrömmarna läkaren snackade om...

God natt, säg till om du börjar gå i sömnen och hoppar ut genom fönstret eller något...:brinnerup

Lyckas jag så lovar jag att du ska få en bild eller en film på det :rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

:tummenupp

EcKliGT!!!

Drick upp den och släng flaskan. Problem solved :fyllisar

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra