Nursey
Utan lem
Ok, for att gora en lang historia trakig...karring pa jobbet har deklarerat krig over min motorcyckel och det faktum att jag parkerar den MELLAN tva cyckelstall. Hon anser att den star i vagen for henne nar hon kommer in pa sitt benrangel till hoj pa morgnerna
). Till en borjan sa tog jag det utan problem och forklarade lugnt att det inte fanns nagon regel som sade att jag inte far parkera dar (det ar under tak) men nu borjar karringjaveln ga mig pa nerverna. Det later trivialt men karringen ar besatt (tank Chuckie
)
Jag slutar jobba pa detta stallet i December. En liten
gav mig en busig ide om vad jag kan gora sista dagen MOHAHAHA. Att lasa fast tantens cykel med ett FETT u-las och kasta nyckeln i kloaken?! Alla som har mer MOGNA forslag kan skriva dem har sa kanske jag inte behover gora sa, men jag behover inspiration !!!!!!!!!!!!!! Nagon som har battre forslag? (inget kriminellt, bara finurligt
)
Hittils har jag inte behovt jobba med henne direkt men fran och med mandag, tills borjan av december maste jag jobba med henne VARJE dag och da lar jag ha nagot kul att tanka pa under tiden ( for er som sett Nurse Ratchett i Gokboet, multiplicera med 15 och lagg till ett liv i celibat pga manshat). Sa skriiiiiv och hjalp mig Please

Jag slutar jobba pa detta stallet i December. En liten

Hittils har jag inte behovt jobba med henne direkt men fran och med mandag, tills borjan av december maste jag jobba med henne VARJE dag och da lar jag ha nagot kul att tanka pa under tiden ( for er som sett Nurse Ratchett i Gokboet, multiplicera med 15 och lagg till ett liv i celibat pga manshat). Sa skriiiiiv och hjalp mig Please