Skit Pa Jobbet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Ok, for att gora en lang historia trakig...karring pa jobbet har deklarerat krig over min motorcyckel och det faktum att jag parkerar den MELLAN tva cyckelstall. Hon anser att den star i vagen for henne nar hon kommer in pa sitt benrangel till hoj pa morgnerna:FU ). Till en borjan sa tog jag det utan problem och forklarade lugnt att det inte fanns nagon regel som sade att jag inte far parkera dar (det ar under tak) men nu borjar karringjaveln ga mig pa nerverna. Det later trivialt men karringen ar besatt (tank Chuckie :skrämd)

Jag slutar jobba pa detta stallet i December. En liten :cdevil gav mig en busig ide om vad jag kan gora sista dagen MOHAHAHA. Att lasa fast tantens cykel med ett FETT u-las och kasta nyckeln i kloaken?! Alla som har mer MOGNA forslag kan skriva dem har sa kanske jag inte behover gora sa, men jag behover inspiration !!!!!!!!!!!!!! Nagon som har battre forslag? (inget kriminellt, bara finurligt :angel )

Hittils har jag inte behovt jobba med henne direkt men fran och med mandag, tills borjan av december maste jag jobba med henne VARJE dag och da lar jag ha nagot kul att tanka pa under tiden ( for er som sett Nurse Ratchett i Gokboet, multiplicera med 15 och lagg till ett liv i celibat pga manshat). Sa skriiiiiv och hjalp mig Please

Montera bort styret? Måla den rosa? Ställ den på taket den numera står under? Osvosv..

Det bästa (men tråkigaste) är nog att strunta i henne, låser du fast hennes cykel så är det alltid nån som ser det å så blir det ett jävla liv och vem vet du kanske kommer att jobba med henne någon gång i framtiden.

Mr_Turbo skrev:
Det bästa (men tråkigaste) är nog att strunta i henne, låser du fast hennes cykel så är det alltid nån som ser det å så blir det ett jävla liv och vem vet du kanske kommer att jobba med henne någon gång i framtiden.

Mja jag vet att du har ratt !! Men fan vad det kliar i fingrarna. Jag kommer inte att jobba med henne igen for jag flyttar hem till Sverige igen permanent. Men du har nog ratt....men jag skulle betala pengar for att se hennes min nar hon sag det.
:hihi

Nog förstår jag att du vill göra något bus :tummenupp

Men varför ödsla ett "dyrt" lås på henne, spänn åt bromsarna så att de ligger på hela tiden så får hon en svettig hemfärd iaf. Lite mer harmlöst...

knycka ventilerna är ju en annan klassiker, eller köp en mindre fisk som du gömmer under sadeln, lär ju lukta gott efter ett tag ;)

Näe dåliga förslag jag vet men fantasin funkar inte så bra så här på natten.

Mr_Turbo skrev:
Nog förstår jag att du vill göra något bus :tummenupp

Men varför ödsla ett "dyrt" lås på henne, spänn åt bromsarna så att de ligger på hela tiden så får hon en svettig hemfärd iaf. Lite mer harmlöst...

knycka ventilerna är ju en annan klassiker, eller köp en mindre fisk som du gömmer under sadeln, lär ju lukta gott efter ett tag ;)

Näe dåliga förslag jag vet men fantasin funkar inte så bra så här på natten.

Ha ha, skall gora fisk grejen. Karringen luktar fisk som det ar men vaffan, det lar ju bli kul anda. MOHAHA :banana

Sno ventil gummit fram och bak det är alltid lika kul!

Kan bara nämna att när jag var 6år snodde jag alla ventilgummina i cykelföråden på vårat hyreshus.
Ca 50-60 cyklar tog en liten stund och blev riktigt skraj när jag tog hissen upp med alla ventilerna i fickan.
Det blev ett jävla liv i huset morgonen efter, och inte mindre liv hemma när morsan hittade alla ventilerna på mitt rum 2 dagar efter! :huvet

Hoho, tyckte låset lät kul. Omoget men rätt!

Förgyll vår existens på SH.com med lite mer detaljerade beskrivningar av tantens MC-vendetta? Fixeringar brukar ge upphov till intressanta beteenden!

Jag hade en granne förut som, förutom ett evigt gnäll på mig för att jag bl a gick omkring barfota och vägrade lägga in heltäckningsmatta :rolleyes:, klagade hos grannen bredvid för att deras barn borstade tänderna för högljutt. :kocko

Egentligen tragiskt, tanten har ju någon form av störning, men herrejisses!

Fyll styret med räkor.. pilla in räkor på alla ställen du kommer åt.... Det luktar mumma efter ett par dagar.. Andra klassiker är ju att smörja in handtag och sadel med matfett, sno kedjan, vända sadeln bakfram. möjligheterna är oändliga..

Gustav1 skrev:
Slit henne i stycken!
Ett ben där..och en arm där...osv.
En stjärt här, och ett huvud där, kanske att hon lämnar en liten bit av mjälten kvar.

Grogg är kul. :brynad

Skruva bort framhjulet och hoppas på att lossnar när hon ligger och toppar i någon nerförsbacke.

köp ett packet med svets tråd i ringla o tryck o vrid in dom bland ekrar hjul o allt..tar bra länge o få bort..jag har provat :rofl

kankse toapappra in hela hojen i papper :rolleyes:

Sista minuten

Kapten Blåskägg skrev:
Du kanske ska ligga lite lågt tills det är dags att flytta, annars kanske hon hämnas på din hoj.
Jo jag vet. det e darfor jag gor det sista dagen om jag gor det alls. :hihi

Jag kom just pa en grej. Jag ar kompis med alla sakerhetsvakter pa sjukhuset och de kan nog strategiskt vrida pa kamerorna medan jag placerar ut rakor/ toapapper/u-las/rutten fisk/smorpaket/svets trad...avhuggna hasthuvuden(!? :hihi ). Hahaha, jag kanner redan att det kommer bli kul att traffa henne imorgon.
Jag kommer ga runt med ett leende hela dagen. Ahhhh, tack sa mycket, fortsatt med ideer, jag har tva LANGA manader att ta mig igenom.
Kram

Edit: Innan nan hastfanatisk brud klagar...det var ett skamt...ga och se Gudfadern :rolleyes:

Last edited by a moderator:
såg upp ramen så det precis sitter ihå så att den går av mitt på vägen så hon blir påkörd och dör :tummenupp

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla