honkiie skrev:såg upp ramen så det precis sitter ihå så att den går av mitt på vägen så hon blir påkörd och dör![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:såg upp ramen så det precis sitter ihå så att den går av mitt på vägen så hon blir påkörd och dör![]()
Tanken var att ta med den o flytta hem i jul. Men nu efter att jag pratat med ett par fraktfirmor sa kanns det jobbigt. Tror jag far hem pa langsemester i jul, aker tillbax till Irland och tar stro jobb och slappar lite tills vadret hemma e hojvanligt och kor hem hojen da via England. Nursey pa turneRingo skrev:Vad ska du göra med din hoj då? Ta med till Sverige eller sälja?
Nursey skrev:Jo jag vet. det e darfor jag gor det sista dagen om jag gor det alls.![]()
Nursey skrev:Hahahahahahaha. Hon e en liten skinntorr Leprichaun (liten irlandsk tomte) som e vaderbiten som fan. Ca alder 65 (men vagrar pensionera sig for da skulle hon ha noll liv), springer alla marathon lopp hon kan, far ont i lederna och tar ut det pa alla hon kan. Ater inte normal mat utan sitten o gnager pa nagot fisigt gammalt blomkalshuvud som sakert gick ur datum innan hon foddes.
Jag kanske bara skall vara snall mot henne, ge henne en chockladbit och en vibrator...hon kanske bara e missforstadd ??![]()
![]()
SSDD skrev:Mja lagom elakt är att :
Fylla framhjulet (slangen alltså) med fett typ smörjfett till en traktor ungefär 60-80 % för att sen skruva dir ventilen och fylla resten med luft till normalt tryck ( 3-5 kg) .....![]()
Om man nu försöker Cykla ,kommer det gå dj---gt tungt då man måste pressa fettet "framför sig" = uppförsbacke hela tiden ,![]()
,kliver man av och "spinner hjulet" går det lika lätt som "vanligt"
DVS svårt att upptäcka![]()
Hon kommer tro hon blivit klen och inte orkar så bra längre.....
Lycka till
Jag far gora en hemvideo...jackass style... nar jag utfor dadet. Kanske RolleR kan lagga en schysst ljudslinga tillflemming skrev:Fan va kul med en surpuppa som arbetskamrat.. som du beskriver henne så är det lätt värt att investera i en dubbelyxa som du hugger i cykeln o lämnar där för allmän påsynPissa ner åbäket för att förstärka hur mycket du tycker om skapelsen. 10poäng av 10 möjliga..
Sen kan man ju alltid bladdra om moget tilltag/larvigt/fjantigt/barnsligt osv i oändlighet.
ATT man överhuvudtaget gör nåt är ju stenkul! Jag är beredd att betala för bildrättigheterna om du gör det!
Flemming![]()
UrbanTiger skrev:Dra loss handtagen, fyll styret med fisk (helst surströmming). Sätt tillbaka handtagen. Se till så det finns ett lufthål i änden....
tassen skrev:![]()
![]()
![]()
.....har du å jag gått i samma skola.??
.en idiot elev i Halmstad som skrämde slag på alla möjliga och mobbade å hade sig...Liten Norrlänning tröttnade, fixades med surströmingsspad i luft intaget.... skrota bilen blev resultatet.
Han fortsatte å vara dryg. Nästa bil, den satte jag i en rökgranat i motorutrymmet. Ståltråd 5 meter, andra änden i räcket. PloPP. precis utbackad. då går gasgranaten igång. Det blir mycket RÖK.......
Så Nursey, ska vi komma å festa lite hos dig å hjälpa till lite...![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |