Nu är det dags för mig att typbesiktiga min hoj då den kommer från USA/Californien. Det kommer bli en full typ besiktning, med allt vad det innebär.
En fråga jag har i med detta. Jag kommer försöka allt jag kan att låna till mig plast och delar för att besiktiga den då alla mina originaldelar är typ paj.. alla delar har nått fel på dem.
Gör det nått att om jag tar dit hojen med olika färger på plasten, när jag skrev på vägverkens papper att hojen var "blå/svart" när jag tog in den i Sverige? Borde ju inte göra det... ?
Vet inte vad mätaren står på heller... jag har haft två motorer i 02 R1an redan då jag råka spränga den förra med för mycket leka (stunts och en del mongosaker). Så, det gör väl inget att min s.k "title" skiljer sig på så sätt att motornumret inte stämmer överens med den motorn jag har? Den är inte stulen, köpte den med kvitto o sånt i San Fransisco. Fast ärligt, jag vet inte var det pappret är.. DOH!....
Lite guidelines vore najs!
Danke schön
En fråga jag har i med detta. Jag kommer försöka allt jag kan att låna till mig plast och delar för att besiktiga den då alla mina originaldelar är typ paj.. alla delar har nått fel på dem.
Gör det nått att om jag tar dit hojen med olika färger på plasten, när jag skrev på vägverkens papper att hojen var "blå/svart" när jag tog in den i Sverige? Borde ju inte göra det... ?
Vet inte vad mätaren står på heller... jag har haft två motorer i 02 R1an redan då jag råka spränga den förra med för mycket leka (stunts och en del mongosaker). Så, det gör väl inget att min s.k "title" skiljer sig på så sätt att motornumret inte stämmer överens med den motorn jag har? Den är inte stulen, köpte den med kvitto o sånt i San Fransisco. Fast ärligt, jag vet inte var det pappret är.. DOH!....
Lite guidelines vore najs!
Danke schön