Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.
Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexiko, ska vi börja där?
Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexiko, ska vi börja där?
Last edited:
I ett gemensamt uttalande konstaterar de gängkriminellas riksförbund att "Abow jao dom kommer pippa oss nu bre!"
Ett väldigt enkelt test för att avgöra om någon hör hemma i västvärlden är att testa deras tilltro till yttrandefrihet. Yttrandefriheten är en av de mest grundläggande principerna för västvärldens existens och framgång. Jag kan kanske belysa ämnet på detta smått provokativa sätt. Om jag går ut på stan och ska få en Pär eller Göran att fysiskt angripa mig genom att enbart använda yttranden kommer jag oftast ha en väldigt lång dag på jobbet
Om jag däremot ska få en Ahmed eller Mohammed att gå till fysiskt angrepp med samma taktik blir arbetsdagen troligtvis väldigt kort