Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexiko, ska vi börja där?

Last edited:
Båtarna som sänktes var inte heller på väg till USA, och hade inte heller med sig bränsle nog för att nå dit ens om dom ville.

Jag tycker att USA ska få sänka båtar på sitt eget vatten, så drabbar det inte dom som inte ens är på väg dit.

Hela intervjun är klockren :rofl Kan vara den mest misslyckade prestationen av piers någonsin, en 27 åring som förstår sig på yttrandefrihet mot en 60 årig gubbe som inte fattar grejen :lol Man kanske iof inte ska förvänta sig att britterna förstår sig på yttrandefrihet överhuvudtaget vid det här laget, men men :dummer
Herregud!! Total meltdown av Piers..... En fröjd att se:mattias

Herregud!! Total meltdown av Piers..... En fröjd att se:mattias

Meltdown deluxe! Förstår man sig inte på kriminalitet per capita är väl iq nivån sisådär :rofl

Att en 60 årig gubbe försöker angripa en 27 årig kristen kille för att vederbörande inte vill knulla runt innan äktenskap är också intressant, speciellt när den 60 åriga gubben själv påstår sig vara kristen :lol

Nej det där gick verkligen inte som piers hade tänkt sig, trots ett support team i realtid och förberedda personangrepp, märks i slutet på hans kroppsspråk och ansiktsuttryck :hihi Piers fattar ju inte ens att Fuentes gör narr av honom när han säger att det kanske dog 100x fler i förintelsen än 6 miljoner, bara för att bevisa att det är okej att nämna högre siffror men inte lägre :tungan

Fuentes sätter fingret på pulsen skickligt vad gäller dagens västvärld, känslomässig utpressning funkar inte för evigt. Det finns en stor, än så länge relativt tyst, grupp som har ledsnat rejält på att konstant bli svartmålade och skuldbelagda för saker de inte gjort medan våldsbrottslingar och gängkriminella gång på gång släpps ut i samhället för att få leva rövare utan koppel :crash Speciellt när gruppen man skuldbelägger är den grupp som faktiskt byggt upp och skapat den västvärld vi njuter av idag :fakta

Sossarna och moderaterna verkar jobba på att ta fram en 10 (!) års plan för att motverka gängkriminaliteten :3freak Om man verkligen vill lösa gängkriminaliteten görs detta på max en månad, det är inte svårt överhuvudtaget :mattias

Jag har länge varnat för att det kommer komma en rejäl rekyl från höger med tanke på hur extremt vårdslöst man betett sig i mitten och på vänsterkanten. Kallar man folk rasister/nazister/hitler tillräckligt länge utan reella belägg kommer till slut en dag när svaret blir "Okej, och?" :7peta Den dagen tänker jag inte ställa mig framför rekylen mot feminister, regnbågsflaggor och klimataktivister, de är så vana vid att dö för sin sak ändå :tummenupp

En "kul" grej är att man själv har släktingar som dog under andra världskriget, men aldrig någonsin skulle komma på tanken att säga "Vi får aldrig skämta om andra världskriget." :dummer

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back