Herregud!! Total meltdown av Piers..... En fröjd att se
Meltdown deluxe! Förstår man sig inte på kriminalitet per capita är väl iq nivån sisådär
Att en 60 årig gubbe försöker angripa en 27 årig kristen kille för att vederbörande inte vill knulla runt innan äktenskap är också intressant, speciellt när den 60 åriga gubben själv påstår sig vara kristen
Nej det där gick verkligen
inte som piers hade tänkt sig, trots ett support team i realtid och förberedda personangrepp, märks i slutet på hans kroppsspråk och ansiktsuttryck

Piers fattar ju inte ens att Fuentes gör narr av honom när han säger att det kanske dog 100x fler i förintelsen än 6 miljoner, bara för att bevisa att det är okej att nämna högre siffror men inte lägre
Fuentes sätter fingret på pulsen skickligt vad gäller dagens västvärld, känslomässig utpressning funkar inte för evigt. Det finns en stor, än så länge relativt tyst, grupp som har ledsnat rejält på att konstant bli svartmålade och skuldbelagda för saker de inte gjort medan våldsbrottslingar och gängkriminella gång på gång släpps ut i samhället för att få leva rövare utan koppel

Speciellt när gruppen man skuldbelägger är den grupp som faktiskt byggt upp och skapat den västvärld vi njuter av idag
Sossarna och moderaterna verkar jobba på att ta fram en 10 (!) års plan för att motverka gängkriminaliteten

Om man verkligen
vill lösa gängkriminaliteten görs detta på max en månad, det är inte svårt överhuvudtaget
Jag har länge varnat för att det kommer komma en rejäl rekyl från höger med tanke på hur extremt vårdslöst man betett sig i mitten och på vänsterkanten. Kallar man folk rasister/nazister/hitler tillräckligt länge utan reella belägg kommer till slut en dag när svaret blir "Okej, och?"

Den dagen tänker jag inte ställa mig framför rekylen mot feminister, regnbågsflaggor och klimataktivister, de är så vana vid att dö för sin sak ändå
En "kul" grej är att man själv har släktingar som dog under andra världskriget, men aldrig någonsin skulle komma på tanken att säga "Vi får aldrig skämta om andra världskriget."