Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Typ: Vi har så mycket pengar så vi kan vaska oljan?Idag börjar St Petersburg Economic Forum. Tydligen är inledningsanförandet av Ukraina.

En oljeterminal i Sankt Petersburg brinner efter en attack från försvarsstyrkorna.Idag börjar St Petersburg Economic Forum. Tydligen är inledningsanförandet av Ukraina.
Utländska gäster vid St. Petersburg International Economic Forum kommer att kunna njuta fullt ut av utsikten över staden.

Känns så sjukt skönt att få bidra till att bussåkande ryssjävlar får smaka drönare, det ska dom ha pang på rödbetan haha!
UPA är tillbaks, UPA är bra, UPA ska vi stötta, UPA är dom riktiga hjältarna, fråga polackerna! 
Jag är stor, jag har makt, jag är viktig, jag bestämmer, bara så ni vet, och ingenting kan gå fel 
- Hyllar du dödande av civila?View attachment 529192
Ahh, det värmer i hjärtat och spänner i brallanKänns så sjukt skönt att få bidra till att bussåkande ryssjävlar får smaka drönare, det ska dom ha pang på rödbetan haha!
UPA är tillbaks, UPA är bra, UPA ska vi stötta, UPA är dom riktiga hjältarna, fråga polackerna!
Jag känner mig stolt, oerhört stolt över att Ukrainas sak är våran sakJag är stor, jag har makt, jag är viktig, jag bestämmer, bara så ni vet, och ingenting kan gå fel
Bitter över slaget vid Poltava? Va, jag? Nää... Nee du... Inte ett dugg faktiskt![]()
Jäkla orättvist att till och med vinden är emot Ryssland. Russofobvindarna

Han är ett sedan länge ökänt rysstroll, hade tidigare annat nick, som här försöker låtsas att han är "blodtörstig" ukrainaanhängare. Eventuellt för att göra någon ironisk poäng om att det är dåligt att hylla Ukrainska framgångar för att det alltid finns en viss risk att det av misstag kan ha blivit skadade ryska civila i attacken, här representerat av en utbrunnen buss som kanske var från samma attack, kanske användes civilt snarare än militärt. Att ryssarna helt medvetet attackerar ukrainska civila natt efter natt med massor av dödade och skadade till följd har han mindre problem med, åtminstone har han aldrig klagat på det. Möjligtvis tycker han att det är Ukrainas fel för att de inte ger upp.- Hyllar du dödande av civila?
"The war is over if you want it" - snabbt och enkelt.Han är ett sedan länge ökänt rysstroll, hade tidigare annat nick, som här försöker låtsas att han är "blodtörstig" ukrainaanhängare. Eventuellt för att göra någon ironisk poäng om att det är dåligt att hylla Ukrainska framgångar för att det alltid finns en viss risk att det av misstag kan ha blivit skadade ryska civila i attacken, här representerat av en utbrunnen buss som kanske var från samma attack, kanske användes civilt snarare än militärt. Att ryssarna helt medvetet attackerar ukrainska civila natt efter natt med massor av dödade och skadade till följd har han mindre problem med, åtminstone har han aldrig klagat på det. Möjligtvis tycker han att det är Ukrainas fel för att de inte ger upp.

Under natten så slog Ukraina till mot Ryska Östersjöflottans huvudbas, Kronstadt.
Det är 1000 km från Ukraina
Sverige får skicka lite extra prylar som tack för att Ukraina börjar hantera Rysslands östersjöflotta.Under natten så slog Ukraina till mot Ryska Östersjöflottans huvudbas, Kronstadt.
Det är 1000 km från Ukraina
View attachment 529248
Han är ett sedan länge ökänt rysstroll, hade tidigare annat nick, som här försöker låtsas att han är "blodtörstig" ukrainaanhängare. Eventuellt för att göra någon ironisk poäng om att det är dåligt att hylla Ukrainska framgångar för att det alltid finns en viss risk att det av misstag kan ha blivit skadade ryska civila i attacken, här representerat av en utbrunnen buss som kanske var från samma attack, kanske användes civilt snarare än militärt. Att ryssarna helt medvetet attackerar ukrainska civila natt efter natt med massor av dödade och skadade till följd har han mindre problem med, åtminstone har han aldrig klagat på det. Möjligtvis tycker han att det är Ukrainas fel för att de inte ger upp.
Men du hade ju inte varit lika underhållande om du faktiskt visste hur fel du har 

Sluta lägga upp snuffbilder och bilder på döda och krigsgrejer. Diskutera annars får det vara.
Vi måste väl ändå kunna få se vad vi diskuterar eller? 
Stora modiga krigshökarna pushar för krig och död, no problem! Miggen visar lite bilder, big problem! Censurera det där omedelbums! 

För en liknelse med MC, det är lika otillåtet att posta bilder på söndertrasade kroppar efter en MC-olycka som från krig. Vi diskuterar olyckorna ändå, och förespråkar att köra på ett sätt som ger upphov till den sortens skador här ändå.Vad var problemet med bilderna?Vi måste väl ändå kunna få se vad vi diskuterar eller?
Förespråka krig, helt OKVisa lite bilder på vad som förespråkas, inte OK
Väldigt förutsägbart händelseförloppStora modiga krigshökarna pushar för krig och död, no problem! Miggen visar lite bilder, big problem! Censurera det där omedelbums!
"Nu ska vi diskutera motorcyklar, men ge fan i att visa några bilder på motorcyklar då går ni över gränsen!"![]()
För en liknelse med MC, det är lika otillåtet att posta bilder på söndertrasade kroppar efter en MC-olycka som från krig. Vi diskuterar olyckorna ändå, och förespråkar att köra på ett sätt som ger upphov till den sortens skador här ändå.

|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |