Ska man vara orolig för Ryssland?

Ja, då kan väl Sverige / EU ta över förhandlingarna? Eller vill man ha USA som världspolis?

Som skattebetalare i USA har jag svårt att se varför vi ska lägga pengar på att hjälpa till i Europa när det bara är gnäll och otacksamhet i retur.
Vidare tror jag att den inslagna linjen att pissa på gamla bundsförvanter inte kommer bära frukt för er heller. Otacksamhet jo men visst
1769200831865.png

Vad har det med mitt inlägg att göra? Försöker du röra till det på flit, eller kan du kanske komma med ett förslag på vad du tycker att USA borde göra?
Usa kan faktiskt dra åt Helvete!! Och kan du tänka dig jag har varit i Afghanistan! Snorunge!

Vad har det med mitt inlägg att göra? Försöker du röra till det på flit, eller kan du kanske komma med ett förslag på vad du tycker att USA borde göra?
Eftersom du titt som tätt försvarar DT så tänker jag att du kanske har missat en del av det han kläcker ur sig? Jag tycker inte det är klädsamt att pinka på gamla bundsförvanter som mitt exempel visar, vad tycker du själv? Se det som ett förslag på vad ni till att börja med INTE bör göra. För övrigt vad hade ditt inlägg med mitt att göra? Jag redogjorde för hur jag tror kommande mötet med Ryssland kommer sluta utan att lägga nån värdering i det där och då

Vad tycker ni om hans uttalande at EU trivs med att prata om framtiden, men saknar handlingskraft i nutid?

Låter som en slående beskrivning på en grupp länder som gapar som fågelungar efter hjälp istället för att göra någonting när kriget står inför dörren.
Jättebra, EU är helt efterblivet förutom några undantag. Stubb är så klart cool och bra och allt det där, tycker dock Finland borde kräva mycket mer av landsförrädarna i Sverige och tex tvinga oss bygga en bas åt Finland/NATO på Åland när Ryssland nu sagt upp alla avtal rörande demilitarisering.

Kanske något för SD att tag i, börja kroka arm mer med östra rikshalvan.

Skickat från min SM-A556B via Tapatalk

Jättebra, EU är helt efterblivet förutom några undantag. Stubb är så klart cool och bra och allt det där, tycker dock Finland borde kräva mycket mer av landsförrädarna i Sverige och tex tvinga oss bygga en bas åt Finland/NATO på Åland när Ryssland nu sagt upp alla avtal rörande demilitarisering.

Kanske något för SD att tag i, börja kroka arm mer med östra rikshalvan.

Skickat från min SM-A556B via Tapatalk
Fy fan va du är äcklig!!

Eftersom du titt som tätt försvarar DT så tänker jag att du kanske har missat en del av det han kläcker ur sig? Jag tycker inte det är klädsamt att pinka på gamla bundsförvanter som mitt exempel visar, vad tycker du själv? Se det som ett förslag på vad ni till att börja med INTE bör göra. För övrigt vad hade ditt inlägg med mitt att göra? Jag redogjorde för hur jag tror kommande mötet med Ryssland kommer sluta utan att lägga nån värdering i det där och då

Jag tror jag är redogjort ett flertal gånger att jag inte försvarar Trump, men det är som vanligt med läsförståelsen och faktaresistensen på vänstersidan.

Men... Jag går och lägger mig tidigt och då får ni en tråd stängd och börjar jobba på nästa?
Lugna ner er.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back