Jag tror det när jag ser det, men tydligen bubblar det lite ute i regionerna för byxbajsar-despoten.
Vad det är för "representanter" han pratar om är ju oklart, det kan ju vara korvgubben på torget, men det är hursomhelst bra att videon sprids bland rysarna....
5 regions of Russia want to hold an online referendum to separate from Moscow
Representatives of the Kaliningrad region, St. Petersburg, Yekaterinburg, Novosibirsk and Krasnodar regions announced their desire to separate from Moscow.
targum.video
Speciellt Kaliningrad ställer jag mig mycket tveksam till att det finns någon serös opposition i
Vad det är för "representanter" han pratar om är ju oklart, det kan ju vara korvgubben på torget, men det är hursomhelst bra att videon sprids bland rysarna....
5 regions of Russia want to hold an online referendum to separate from Moscow
Representatives of the Kaliningrad region, St. Petersburg, Yekaterinburg, Novosibirsk and Krasnodar regions announced their desire to separate from Moscow.
ff958e2396e69d0f9d633bb0b0a94bf1
This video has been AI translated from Russian to English, Русский on February 03, 2023, using targum.video AI translation service.
Speciellt Kaliningrad ställer jag mig mycket tveksam till att det finns någon serös opposition i