Ska bygga om min Bulldog

Smallstone skrev:
2101351 Nej jag är född -81. kom på det med ha för långt in i lacken =)

Ha ha, kanske andra misstolkar det lite då de använder 81 rätt mkt så sitter det på en Yamaha också!

Hade en -02 Bulldog själv en kort stund, enligt tjejen vad det den snyggaste hojen jag ägt. Trevlig lite hoj men blev lite irriterad att sidostödet tog i när man lade ner den lite väl mkt i kurvorna. snyggt bygge btw!
:tummenupp

Valinsky skrev:
2101368 Var köpte du lyktorna? Streetfighterstore.com? Vad betalade du? Lev.tid?

Tackar på förhand gör // J

Hej hej. köpte dom på Valen custom i varberg för 1100:- finns att köpa hos dom flesta handlare för det priset. Bikeshop har dom nog med o länken till dom finns bland reklamen på denna sidan.leveranstiden var bara nån dag.

!:a turen

Var tvungen att testa så den fortfarande fungerade efter den långa vintern =)

108.jpg

meeen :7peta helhetsbilder tack :)

Snyggt jobb!

Vad är tanken med "81"?
Är det motorvolym i kubiktum eller något annat?

Zxr_Green skrev:
2146182 über fet!!! :yoparty

gillar verkligen färgen!!
nu fattas bara en USD gaffel :7peta

Ja jag e duktigt sugen på en USD gaffel, Bullens orginal e jävligt svampig.
Kul att du gillar hojen.

Underbart! :tummenupp

(Hade dock gärna sett usdgaffel och annat lyse. Eller kanske lägre placerat lyse. Nåt är det, vet dock inte riktigt vad.)

Annars så :yoparty

Zator skrev:
2147882 Underbart! :tummenupp

(Hade dock gärna sett usdgaffel och annat lyse. Eller kanske lägre placerat lyse. Nåt är det, vet dock inte riktigt vad.)

Jag vet!, känner likadant men jag vet inte vad det är. klart fetare med USD men det blir inte billigt att ordna det.

Zator skrev:
2147882 Underbart! :tummenupp

Håller nog med...missade det innan...Placera lyset lägre samt sno en kåpa från en buell.

Bra jobbat :)

Svart, orange och nummer 81, är du nära besläktad med Swedie kanske? :tungan

Back