Ska bygga om min Bulldog

Peder Rosberg skrev:
2175661 Jag va och hälsade på Rikard på R-G engineering, och där va den och jag
gillade va jag såg :tummenupp

Kul att du gillade det!. Rickard tyckte den va grym å det va ju kul med tanke på hur många mc som passerar hans portar varje dag. här är Dyno papprena iallafall, inte mkt men det e ju en Bulldog =) och shit va det låter gott med dom nya luftburkarna inkopplade, Låter som det sitter på en jätte kompressor.

128.jpg

Kan tänka mig att det låter gött :tummenupp
Jämn och fin kurva har du ju nu och bra vrid oxå för den delen :)

Mycket snyggt bygge :tummenupp
Var i dagarna och köpte mig en Bulle jag också :) Sålde min Hayabusa, så prestandaskillnaden är minst sagt kännbar, men det tar Bullen igen på sin sköna sittställning och sitt härliga ljud!
Min hoj är original förrutom BOS-slipons, vilka ger ett underbart ljud :D

busa76 skrev:
2236195 Mycket snyggt bygge :tummenupp
Var i dagarna och köpte mig en Bulle jag också :) Sålde min Hayabusa, så prestandaskillnaden är minst sagt kännbar, men det tar Bullen igen på sin sköna sittställning och sitt härliga ljud!
Min hoj är original förrutom BOS-slipons, vilka ger ett underbart ljud :D

Kul att du gillar det !
Oj så många som kommer gnälla på ditt hojbyte!! :fatta!
Jag tycker dock det är helt rätt :Bugar =) Bullen är rolig och lätt att köra, man sitter rätt som du skrev och det är underbart ljud i twinnen.

Glöm inte kika in på www.bt1100.se

känner mig tvungen att berätta att jag va ute en vända med hojen idag och vädret var underbart och iom att vi sluppit snö här nere så har vi inget grus på vägarna =) bara att blåsa på. ha en bra säsong alla hojåkare!!

http://www.bvision.de/ hittade ett ställe med lite bulldogdelar , du har säkert sett den förrut , men jag tänkte passa på att tipsa om den ändå , det kanske alltid är någon annan som vill se ju :)

jag gillar bulldogs , dom e balla , fast själv har jag en mean streak :)

Kul att du gillade det!. Rickard tyckte den va grym å det va ju kul med tanke på hur många mc som passerar hans portar varje dag. här är Dyno papprena iallafall, inte mkt men det e ju en Bulldog =) och shit va det låter gott med dom nya luftburkarna inkopplade, Låter som det sitter på en jätte kompressor.

128.jpg

Vad har du gjort i motorn?
Ser rätt najs ut :)

Nu e det så att jag har planer på att bygga om Bullen lite och undrar bara vad folk tycker om mina tankar och om nån kanske har nått bra förslag som kan göra den ännu bättre?.

:va
sa du ha muskelbil tema....
finns det bara ett som gäller å de e chrome fälgar......:tungan
har du nånsin sett en gto, mustang, camaro osv... utan chrome spoke fälgar...

en annan sak e att stuka hojjen så arsle står rätt upp i vädre....
fast de blir kanske lite jobbi körställning på en bulle då.....
men sånt får man vell leva med...

kör hårt....... men inte för hårt (så du dör asså):D :tummenupp

allti gillat bulldog.... kan bli fränt...

Back