Singeltråden

Kör Krav själv. Är inne på andra terminen, men kallar inte det riktigt kampsport eftersom det inte går så bra att tävla i. :)

Nä, precis. Problemet är att inte många vet vad Krav Maga är och då är det enklare att bara säga kampsport för att slippa utläggningen vareviga gång. :)

2013. Jag är redan anmäld. :näsblod
:D Nästan bud på att följa med och titta på dig.
MEN BESTÄLL INTE FRÅN AMAZON :mattias
#tänkergedemdåligtrykte

Köp bra skor som passar redan från början, ett par dåliga är inget att springa i i längden, det kommer bara bädda för skador.
Alltså dåliga är de ju inte. Bara inte lika bra för de som kostar 1500 kr. Har provat ut de redan men får de till bra pris =). Och gillar jag då att lubba runt så köper jag de dyra för att ha dessa som promenadskor.

Det är det, ibland. :hihi

:D Jahaaaaa var de så ni tänkte ni tjejer haha.

Det fixar du :yoparty Jag hejar på dig :Bugar
Sen firar vi :fyllisar i Kstad till vintern :rock

Med pizza och en massa öl :crash

Hörra Anna panna, du är ju härifrån nästan. Har du ingen hoj?

Det fixar du :yoparty Jag hejar på dig :Bugar
Sen firar vi :fyllisar i Kstad till vintern :rock
Tack :D JA de får vi göra. Gärna lite innan med ibland. Jag måste unna mig ;)
Ha ha, men håret växer ju ut hela tiden, blir det inte kass att hålla på att raka dyngan då?

Man kan forma kroppen hur fan som helst. Trägen vinner och diciplin vid matbordet. :)
Jo de är därför jag inte rakar mig :D Jag hatar att raka mig alls. Just därför skiter jag i de nu till jag format till mig och tänker då vaxa bort det.
Ibland kan de gå 2 veckor mellan jag raka ansiket på vintern med :D De är grymt tråkigt och jobbigt då.

De jävligaste med att forma sig är faktiskt maten. Men jag har helt bojkottat snabbmat och gör all mat själv nu. Som taxichaffis blev de förbannat ofta mcdonalds och sådant skit. Nu var de faktiskt 5 månader sen jag åt sådant =) Så de är åt rätt håll. Och stödet man har av brorsan är fantastiskt fastän han inte hjälper till att passa på gymmet

Med pizza och en massa öl :crash

Hörra Anna panna, du är ju härifrån nästan. Har du ingen hoj?

Var är härifrån??

Sålde min underbara vän till fördel för min havremoppe. Lättare att låna bra MC än bra häst :rolleyes:

Hoppas kunna köpa ny till sommaren/hösten :)

Aldrig testat att rida i pass. Ser så sjukt roligt ut, vill verkligen testa. Kan du inte fixa? :)

Det är roligt! :D Men inte direkt enkelt, hög skaderisk också så det är inte så "bara", tyvärr. Men visst, vi fixar! En av hästarna i videon råkar ju bo där jag jobbar, så bra passhästar har vi! :tummenupp

Tack :D JA de får vi göra. Gärna lite innan med ibland. Jag måste unna mig ;)

Jo de är därför jag inte rakar mig :D Jag hatar att raka mig alls. Just därför skiter jag i de nu till jag format till mig och tänker då vaxa bort det.
Ibland kan de gå 2 veckor mellan jag raka ansiket på vintern med :D De är grymt tråkigt och jobbigt då.

De jävligaste med att forma sig är faktiskt maten. Men jag har helt bojkottat snabbmat och gör all mat själv nu. Som taxichaffis blev de förbannat ofta mcdonalds och sådant skit. Nu var de faktiskt 5 månader sen jag åt sådant =) Så de är åt rätt håll. Och stödet man har av brorsan är fantastiskt fastän han inte hjälper till att passa på gymmet

Men donken är ju :zpy
Men att äta snabbmat då och då är inget fel, kanske inte när man bantar iofs.

Hemgjord hamburgare är ändå det bästa jag vet. Godast blir det med en skiva grillad köttbit istället för hamburgerkött mellan bröden :drool

Jag äter sällan färdigmat helt enkelt av den anledningen att hemlagat är godare. Men sen är jag ju kvinna också :rolleyes:

Kära singeltråden, varför får jag aldrig :fika? :banana

420222_212116242264476_665340252_n.jpg

Jag tror det beror på att du har för små horn.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra