PippiT
Professionell mobbare
Det är det, ibland.
Hör ni....:fap :fap :fap :fap :fap :fap

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är det, ibland.
Kör Krav själv. Är inne på andra terminen, men kallar inte det riktigt kampsport eftersom det inte går så bra att tävla i.![]()
2013. Jag är redan anmäld.![]()
Alltså dåliga är de ju inte. Bara inte lika bra för de som kostar 1500 kr. Har provat ut de redan men får de till bra pris =). Och gillar jag då att lubba runt så köper jag de dyra för att ha dessa som promenadskor.MEN BESTÄLL INTE FRÅN AMAZON![]()
#tänkergedemdåligtrykte
Köp bra skor som passar redan från början, ett par dåliga är inget att springa i i längden, det kommer bara bädda för skador.
Det är det, ibland.
Nä, precis. Problemet är att inte många vet vad Krav Maga är och då är det enklare att bara säga kampsport för att slippa utläggningen vareviga gång.![]()
Nä, precis. Problemet är att inte många vet vad Krav Maga är och då är det enklare att bara säga kampsport för att slippa utläggningen vareviga gång.![]()
Det är det, ibland.
Det fixar duJag hejar på dig
Sen firar vii Kstad till vintern
![]()
Jag kallar det för Pungspark.![]()
Jaja skyll dig själv.![]()
TackDet fixar duJag hejar på dig
Sen firar vii Kstad till vintern
![]()
Jo de är därför jag inte rakar migHa ha, men håret växer ju ut hela tiden, blir det inte kass att hålla på att raka dyngan då?
Man kan forma kroppen hur fan som helst. Trägen vinner och diciplin vid matbordet.![]()
Med pizza och en massa öl
Hörra Anna panna, du är ju härifrån nästan. Har du ingen hoj?
Aldrig testat att rida i pass. Ser så sjukt roligt ut, vill verkligen testa. Kan du inte fixa?![]()
TackJA de får vi göra. Gärna lite innan med ibland. Jag måste unna mig
![]()
Whiskey NEJ! Men andra alkoholhaltiga drycker kan oxå ta bort eventuell ankommande sjukdom.![]()
TackJA de får vi göra. Gärna lite innan med ibland. Jag måste unna mig
Jo de är därför jag inte rakar migJag hatar att raka mig alls. Just därför skiter jag i de nu till jag format till mig och tänker då vaxa bort det.
Ibland kan de gå 2 veckor mellan jag raka ansiket på vintern medDe är grymt tråkigt och jobbigt då.
De jävligaste med att forma sig är faktiskt maten. Men jag har helt bojkottat snabbmat och gör all mat själv nu. Som taxichaffis blev de förbannat ofta mcdonalds och sådant skit. Nu var de faktiskt 5 månader sen jag åt sådant =) Så de är åt rätt håll. Och stödet man har av brorsan är fantastiskt fastän han inte hjälper till att passa på gymmet
Ja. Vi får ta till sommarstarten alltså eller lite tidigare. Kan dra ihop ett gott gäng och sörpla någon öl på nått litet hak.Absolut. Säg till. Jag är påDu är bara ett stenkast bort!
![]()
Kära singeltråden, varför får jag aldrig :fika?
![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra